Vanavond de melding bijwerken, en wanneer ik de laptop wilde herstarten.
Maar gelijk laten doen, duurt normaal een minuutje.
Na het installeren van KB4487044, KB4487038 en KB4483452 bleef start-up hangen op een zwart scherm met knipperende cursor.
Na het enige uren zo gelaten te hebben vanwege een etentje, was er niets veranderd.
Zelf de laptop uitschakelen en starten gaf hetzelfde resultaat.
Na wat zoeken naar een oplossing leek mij de enige optie een reparatie-USB stick te maken.
Beetje jammer dat dat pas over een week zou kunnen. Eerder zou ik geen toegang hebben tot een andere pc om er een te maken gezien ik in het buitenland zit. (Er moet er zelfs ergens een liggen thuis)
Het BIOS kon ik echter wel in.
Als wild guess de bootvolgorde aangepast, normaal krijgt de USB poort voorrang en de als tweede geliste FDD kon ik eigenlijk niet thuis brengen.
Dus de SSD waar het besturingssysteem op staat als eerste opstartstation gezet.
Opnieuw opstarten, probleem opgelost.
Windows startte op en maakte de updates af, waarna het opnieuw opstartte.
Zijn er meer mensen die dit ervaren hebben met deze drie updates?
Aan welke het lag kan ik niet zeggen.
Maar overkomt het je dan kan deze tip je misschien helpen.
Ik heb nog niet het BIOS opnieuw geopend om te kijken wat de FDD precies inhoudt. Mocht je het zo kunnen zeggen dan graag.
Maar gelijk laten doen, duurt normaal een minuutje.
Na het installeren van KB4487044, KB4487038 en KB4483452 bleef start-up hangen op een zwart scherm met knipperende cursor.
Na het enige uren zo gelaten te hebben vanwege een etentje, was er niets veranderd.
Zelf de laptop uitschakelen en starten gaf hetzelfde resultaat.
Na wat zoeken naar een oplossing leek mij de enige optie een reparatie-USB stick te maken.
Beetje jammer dat dat pas over een week zou kunnen. Eerder zou ik geen toegang hebben tot een andere pc om er een te maken gezien ik in het buitenland zit. (Er moet er zelfs ergens een liggen thuis)
Het BIOS kon ik echter wel in.
Als wild guess de bootvolgorde aangepast, normaal krijgt de USB poort voorrang en de als tweede geliste FDD kon ik eigenlijk niet thuis brengen.
Dus de SSD waar het besturingssysteem op staat als eerste opstartstation gezet.
Opnieuw opstarten, probleem opgelost.
Windows startte op en maakte de updates af, waarna het opnieuw opstartte.
Zijn er meer mensen die dit ervaren hebben met deze drie updates?
Aan welke het lag kan ik niet zeggen.
Maar overkomt het je dan kan deze tip je misschien helpen.
Ik heb nog niet het BIOS opnieuw geopend om te kijken wat de FDD precies inhoudt. Mocht je het zo kunnen zeggen dan graag.
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.