Toon posts:

Proxy problemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een tijdje heb ik ADSL-basic. We hebben hier meerdere comps, dus heb ik een proxy servertje er tussen gezet. Eerst heb ik Winproxy geprobeerd. Internet loopt prima, Messenger werkt en edonkey ook. Mail/News programma's en programma's zoals Napster, WinMX en Morpheus werken niet. Ze kunnen geen verbinding maken. Toen heb ik allegrosurf geinstalleerd en die geeft precies dezelfde resultaten. Ik ben een newbie als het gaat om proxy verbindingen. Ik zal wel iets simpels over het hoofd zien, maar kom er niet uit. Ik heb ook al in de search gekeken, maar niet echt gevonden wat ik zocht. Weet iemand de oplossing?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

heb je echt gezocht???

Niets govenden???

DeX Search
Results:

[topic=142792]
[topic=168979]
[topic=174958]
[topic=41278]
[topic=141392]
[topic=94883]
[topic=40002]
[topic=135704]
[topic=105465]
[topic=120076]
[topic=164345]
[topic=115270]
[topic=178203]
[topic=41235]
End of results

Kijk nu nog eens...
Veel plezier + suc6

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Ik heb net dat gekut met die proxy's achter de rug.
Dan doet dit het niet, dan dat weer niet.
Kheb uiteindelijk maar gewoon Win2K server geinstalleerd en dan Internet routing instellen.

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
ik heb ook ADSL basic en hier werkte alles perfect.... met WinProxy (nadeel: was een trial-versie dus iedere 30 dagen opnieuw installeren) en WinRoute (zelfde probleem als winproxy)
Nu hebben we gewoon Internet Delen in Win98 aanstaan en dat werkt perfect....alles doet het...you name it, it works!

Voor de rest rest mij te zeggen: utfs

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees in deze artikelen hoe je je adsl verbinding moet delen. Dat is me op zich wel gelukt, internet werkt. Ik lees ook dat er meer mensen zijn met ongeveer dezelfde probelemen (napster) maar ik lees er nergens een oplossing bij. Ik lees wel het een en ander over NAT en proxy, maar zoals ik al zei, gaat dat mijn pet een beetje te boven.

(dit was nog een reply op rex)