Zojuist m'n OnePlus 3T kapot laten vallen, beyond repair (denk ik) in de sportschool (hij viel tussen een apparaat). Ik was heel tevreden met de telefoon: snel opladen, fijn scherm etc. Ik heb dus een Xiaomi Redmi 4 (geloof ik?) als back-up telefoon. Destijds gekocht voor 120 euro. Voor het geld echt een goede telefoon, echter merk ik dat hij snel vastloopt (vooral als ik switch tussen 2 apps moet hij vaak opnieuw laden) en is het geheugen snel vol. Erg irritant. Ik vind OnePlus een fijn merk, echter zijn de huidige modellen allemaal tegen de 600 euro en daardoor buiten mijn budget.
Ik neig sterk naar een Xiaomi Pocophone. Ik heb er erg goede dingen overgehoord. Misschien zelfs lichtelijk overkill voor wat ik doe(?), maar ik wil geen situatie krijgen waar ik me ga storen aan een slome telefoon (zoals bij mijn Redmi 4). Dan betaal ik liever 100 euro meer.
Ik zoek een?
Smartphone!
Wat is je budget?
300~
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Primair: internet browsen is toch wat ik voor 80% doe. Daarnaast: Google Maps, YouTube, bellen, Whatsapp en wat simpele apps zoals NS.nl.
De camera hoeft niet high-end te zijn, maar iets vergelijkbaars met de One3T+ zou fijn zijn. Net als snel laden trouwens. Ook fingerprint scan vind ik fijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Pocophone
Nokia 7.1
Xiaomi Mi8
Wat raden jullie aan?
Ik neig sterk naar een Xiaomi Pocophone. Ik heb er erg goede dingen overgehoord. Misschien zelfs lichtelijk overkill voor wat ik doe(?), maar ik wil geen situatie krijgen waar ik me ga storen aan een slome telefoon (zoals bij mijn Redmi 4). Dan betaal ik liever 100 euro meer.
Ik zoek een?
Smartphone!
Wat is je budget?
300~
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Primair: internet browsen is toch wat ik voor 80% doe. Daarnaast: Google Maps, YouTube, bellen, Whatsapp en wat simpele apps zoals NS.nl.
De camera hoeft niet high-end te zijn, maar iets vergelijkbaars met de One3T+ zou fijn zijn. Net als snel laden trouwens. Ook fingerprint scan vind ik fijn.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi Pocophone
Nokia 7.1
Xiaomi Mi8
Wat raden jullie aan?