Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 312t5
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-09 11:17
Wordt afgelopen week bestookt met adverts voor de DroneX Pro.
Nergens echte specs, van die pop upjes dat 'Frank naar Drachten' er nèt 1 gekocht heeft, net als Adwin near Oudehoven. Je hebt zgn. 31 minuten de tijd om van de 50% korting gebruik te maken (van zgn. 199 naar 99 in dit geval, inclusief bezorging, ook nog...).

Nou, Frank heeft inmiddels 4 keer een losse besteld, terwijl hij beter in 1 keer 4 voor 249,- had kunnen kiezen.

Hier op Tweakers niets over kunnen vinden. Dus je snapt het al, ik heb niet zoveel fiducie in dit verhaal.
Kan iemand een daadwerkelijke ervaring delen? Of weet Tweakers zelf hier meer over?

Benieuwd! 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://gathering.tweakers.net/forum/find/?keyword=Dronex laat duidelijk zien dat je de eerste bent die erover post. Verder geeft Google onder andere: https://www.trustpilot.com/review/hyperstech.com en op YT zou YouTube: $80 DJi Mavic Pro - Chinese CLONE Review meer info geven.

En als je bestoookt wordt met advertenties; allicht kritischer kijken naar de settings van de apps/browsers waar die meuk wordt aangeboden? Want tot jij dit topic opende, had ik werkelijk nog nooit ergens 1 advertentie ervan gezien.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
En dat is toch een prima reden om actief ernaar te gaan vragen, wat 312t5 doet door middel van dit topic? Want als er al een topic was geweest, dan was dit topic niet nodig geweest ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 312t5
De tip van de settings is leuk, het komt echter vanwege het feit dat ik op mijn Android tablet nog geen prettig en effectief werkende addblocker heb kunnen vinden. Dank voor het meedenken, ook dat ik de eerste ben was al wel duidelijk, want anders had ik de topic niet gestart. Dat laat nog steeds de vraag:

Iemand al ervaring met...?

De 2 laatste links kijk ik even naar. Dank voor je bijdrage, Max!
En Hahn, iemand die opkomt voor een medemens hoeft zich nooit te schamen, dus ook jij bedankt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 312t5
Dankzij Khayma kan deze topic eindelijk doen wat ik al vermoedde dat ie moest gaan doen:

Waarschuwen om NIET IN TE GAAN op advertenties voor de DroneX Pro.

Zie link in post hierboven! Verzoek aan Tweaker mods deze topic in leven te laten. Blijkt dat de Consumentenbond (zelf nota bene lid) al waarschuwingen heeft afgegeven. Alvast dank namens iemand die er nu niet in hoeft te trappen.
Pagina: 1