Wij zijn momenteel een huis aan het bouwen en we zijn momenteel op het punt aangekomen waarbij we witgoed kunnen gaan uitzoeken, we hebben de keuken uitgezocht bij een keukenbedrijf die geen apparatuur erbij verkoopt (wel installeert) omdat ze toch niet kunnen concurreren met de internetprijzen. Nu gaven zij al wat tips voor goede prijzen, bijvoorbeeld bij Lunenburg (https://www.lunenburg.nu/), wat scherpe internet prijzen heeft terwijl je toch in een showroom kunt gaan kijken.
Maar nu kwamen we via dit board ook IDEALO tegen, waarbij je de prijzen voor dezelfde producten kunt vergelijken met Duitse winkels en dat scheelt een behoorlijk wat. Nu wil ik het niet direct kopen wij een webshop, maar ik zag dat wanneer je iets meer betaald tegenover de Duitse prijzen, maar nog steeds een stuk minder dan de Nederlandse prijzen dat je bijvoorbeeld ook naar Saturn kunt gaan die genoeg winkels net over de Duitse grens hebben zitten.
Enkele voorbeelden:
Nu zou ik graag advies willen of het juist slim is om het bij Saturn te kopen, je bespaard immers een hoop geld, of dat het toch onverstandig is om reden X.
Maar nu kwamen we via dit board ook IDEALO tegen, waarbij je de prijzen voor dezelfde producten kunt vergelijken met Duitse winkels en dat scheelt een behoorlijk wat. Nu wil ik het niet direct kopen wij een webshop, maar ik zag dat wanneer je iets meer betaald tegenover de Duitse prijzen, maar nog steeds een stuk minder dan de Nederlandse prijzen dat je bijvoorbeeld ook naar Saturn kunt gaan die genoeg winkels net over de Duitse grens hebben zitten.
Enkele voorbeelden:
Naam | Lunenburg | IDEALO | Saturn |
Liebherr IK 2710-20 | 1109.99 (Klik) | 799.- (Klik) | 795.- (Klik) |
Nu zou ik graag advies willen of het juist slim is om het bij Saturn te kopen, je bespaard immers een hoop geld, of dat het toch onverstandig is om reden X.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"