Ik heb een nog maar 7 maanden jonge Huawei Mate 10 PRO.
Sinds 1,5 maand laad het toestel slecht op.
Wanneer ik de kabel in het toestel stop krijg ik even een dubbele bliksemschicht te zien.
Na 1 minuut word dit een enkele bliksemschicht.
Dit vind ik al vreemd omdat mijn toestel en oplader ook voor snelladen is (wat dus niet gebeurd)
Affin, ik heb al meerdere malen het toetsel uit en aangezet en opnieuw opgestart evenals alle apps en achtergrond apps gesloten.
Dit maakt helaas geen verschil.
Toen heb ik bij de instellingen van de batterij gekeken.
Ik zag daar dat het toestel tijdens het opladen 'wakker' bleef.
Ik kan daar verder niet op klikken en kan dus niet zien waarom het toestel wakker blijft.
Dit zou wel verklaren waarom hij slecht laadt.
Ik heb daarna een app geinstalleerd Accubattery.
Daarin zag ik dat tijdens het opladen de laadstroom heel snel fluctueerd.
Van -0.300 tot +0.600 en soms naar zijn max 1735.
Daar zit naar mijn inzien het volgende probleem.
Dit hoort toch stabiel te zijn? en de laadstroom kan toch nooit in de min komen als de oplader is aangesloten?
Zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand nog tips hoe ik dit kan verhelpen, alvast bedankt.
Sinds 1,5 maand laad het toestel slecht op.
Wanneer ik de kabel in het toestel stop krijg ik even een dubbele bliksemschicht te zien.
Na 1 minuut word dit een enkele bliksemschicht.
Dit vind ik al vreemd omdat mijn toestel en oplader ook voor snelladen is (wat dus niet gebeurd)
Affin, ik heb al meerdere malen het toetsel uit en aangezet en opnieuw opgestart evenals alle apps en achtergrond apps gesloten.
Dit maakt helaas geen verschil.
Toen heb ik bij de instellingen van de batterij gekeken.
Ik zag daar dat het toestel tijdens het opladen 'wakker' bleef.
Ik kan daar verder niet op klikken en kan dus niet zien waarom het toestel wakker blijft.
Dit zou wel verklaren waarom hij slecht laadt.
Ik heb daarna een app geinstalleerd Accubattery.
Daarin zag ik dat tijdens het opladen de laadstroom heel snel fluctueerd.
Van -0.300 tot +0.600 en soms naar zijn max 1735.
Daar zit naar mijn inzien het volgende probleem.
Dit hoort toch stabiel te zijn? en de laadstroom kan toch nooit in de min komen als de oplader is aangesloten?
Zijn er meer mensen met dit probleem of weet iemand nog tips hoe ik dit kan verhelpen, alvast bedankt.