Gecombineerde hdmi / RJ45 wandcontactdoos, bestaat dat ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06 14:30
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een nieuwe woning gekocht, en omdat ik nu de kans heb ben ik van plan de 'boel' dit keer netter af te werken als in mijn oude huis.

Ik heb het grote grote topic voor nette lan afwerking doorgespit voor inspiratie en heb daar zeer mooie oplossingen gezien. Maar aangezien ik nog niks heb om te laten zien, leek dat niet het juiste topic om mijn vraag te stellen.

Nu kwam ik online de volgende hdmi keystones tegen:
Afbeeldingslocatie: https://www.netwerkwinkel.com/photos/600/EB479.jpg

Bij navraag bij de webshop gaven ze aan dat ze niet in zo'n raampje passen ivm de schuinte
van de aansluiting:

Afbeeldingslocatie: https://www.netwerkwinkel.com/photos/600/25085.jpg

Als alternatief komt de webshop zelf met dit:
Afbeeldingslocatie: https://www.netwerkwinkel.com/photos/120/AH0014.jpg

Maar aangezien ik alle dozen al geboord heb, en de stucadoor al is geweest
wil ik liever twee aansluitingen in één inbouwdoos.

Nu is mijn vraag weten jullie of er een inbouwdoos bestaat waar zowel een
hdmi keystone én een rj45 keystone in past ?

In de kelder wil ik gebruik gaan maken van zoiets:

Afbeeldingslocatie: https://www.netwerkwinkel.com/photos/600/ET-25174-1.jpg

Random WTF

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:30
https://www.allekabels.nl...ia-utp-tot-120-meter.html

Waarom koop je niet zoiets? Dan maak je van de HDMI een RJ45 daarna van de RJ45 weer een HDMI. Dit is even een snel voorbeeld dat ik vind, maar er moet ook vast wel een goedkopere oplossing te vinden zijn.

De kastjes kan je uit het zicht achter je tv leggen bijvoorbeeld.

[ Voor 30% gewijzigd door Viper_4111 op 13-02-2019 15:00 ]

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Viper_4111 schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:59:
https://www.allekabels.nl...ia-utp-tot-120-meter.html

Waarom koop je niet zoiets? Dan maak je van de HDMI een RJ45 daarna van de RJ45 weer een HDMI. Dit is even een snel voorbeeld dat ik vind, maar er moet ook vast wel een goedkopere oplossing te vinden zijn.

De kastjes kan je uit het zicht achter je tv leggen bijvoorbeeld.
Inderdaad een mooie optie, maar veel te prijzig. Maar ik ga eens kijken of er iets goedkopers te krijgen is.

Thanks.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-06 12:01
https://www.allekabels.nl/hdmi_kabels/hdmi_inbouw.html sorry maar als je dit zelf niet kon vinden heb je niet echt je best gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 08:04

killercow

eth0

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipwork
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-04 14:34
Ik denk dat er een typo in je vraag staat en je zowel een RJ45 als HDMI aansluiting in 1 contactdoos wilt.

Als je keystones hebt die klein genoeg zijn voor in je inbouwdoos, dan zou je kunnen overwegen om een eigen 'raampje' hiervoor te 3D printen

[ Voor 0% gewijzigd door Flipwork op 13-02-2019 15:07 . Reden: typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StapelPanda
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-06 09:23

StapelPanda

PB0MV

Beetje in dezelfde trand als @killercow: https://nl.aliexpress.com/item/HDMI-CAT6/32856257016.html

Als je daar een beetje verder zoekt krijg je ook losse raampjes met de "verbrede" keystones met HDMI, Ethernet, VGA etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
mcDavid schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:03:
https://www.allekabels.nl/hdmi_kabels/hdmi_inbouw.html sorry maar als je dit zelf niet kon vinden heb je niet echt je best gedaan.
Ik neem aan dat je deze bedoeld ??

Afbeeldingslocatie: https://image.allekabels.nl/image/1286160-0/muurplaat-voor-keystones-aansluiting-2x-rj45-snap-in.jpg

Ik ben deze inderdaad wel tegengekomen, maar in de omschrijving staat hdmi inbouw dus ik ging ervan uit dat hier niet én een hdmi én een rj45 in past. Ik dacht alleen twee hdmi's.
Maar als dat niet zo zou zijn zou dit een goede oplossing zijn inderdaad.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Flipwork schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:06:
Ik denk dat er een typo in je vraag staat en je zowel een RJ45 als HDMI aansluiting in 1 contactdoos wilt.

Als je keystones hebt die klein genoeg zijn voor in je inbouwdoos, dan zou je kunnen overwegen om een eigen 'raampje' hiervoor te 3D printen
Nee hoor was geen typo :*)
Ik zou graag een dubbele aansluiting willen met aan de ene kant een hdmi aansluiting, en ernaast een RJ45.
Een 3D printer heb ik helaas niet..

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
StapelPanda schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:10:
Beetje in dezelfde trand als @killercow: https://nl.aliexpress.com/item/HDMI-CAT6/32856257016.html

Als je daar een beetje verder zoekt krijg je ook losse raampjes met de "verbrede" keystones met HDMI, Ethernet, VGA etc.
Yep. Zoiets zoek ik. Nadeel is wel dat het dan zo lang onderweg is, maar ik zou altijd het 'gat' open kunnen laten tot het arriveert..

Random WTF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:21
https://nl.aliexpress.com...archText=hdmi+rj45+socket

[ Voor 64% gewijzigd door NotSoSteady op 13-02-2019 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:30
Let ook even op de lengte van je HDMI kabels.

https://www.onlinekabelsh...s-waar-moet-ik-op-letten/

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StapelPanda
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-06 09:23

StapelPanda

PB0MV

Spasm schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:28:
[...]

[Afbeelding]

Ik ben deze inderdaad wel tegengekomen, maar in de omschrijving staat hdmi inbouw dus ik ging ervan uit dat hier niet én een hdmi én een rj45 in past. Ik dacht alleen twee hdmi's.
Het is dan wel apart dat de eerste winkel aangeeft dat het niet past doordat het schuin zit, en bij allekabels de muurplaat hetzelfde is als voor rj45 (ga maar eens met de muis over het plaatje, staat "2x rj45 snap-in" in de bestandsnaam). Wellicht dus even bij allekabels dezelfde vraag neerleggen?

Ze bestaan ook recht: https://netwerkproducten....keystone-jacks-c-667.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-06 12:01
Spasm schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:28:
[...]

[Afbeelding]

Een beetje creativiteit mag wel toch? Zou gewoon van het zelfde merk RJ45 keystones bestellen en kijken of het past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:37

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maar, ben nu wel benieuwd hoe de kabel zelf opgelost gaat worden. Leuk dat er een HDMI female aan de achterkant van die keystones zit, maar zo'n stekker krijg je natuurlijk niet door een pvc pijp heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
StapelPanda schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:51:
[...]

Het is dan wel apart dat de eerste winkel aangeeft dat het niet past doordat het schuin zit, en bij allekabels de muurplaat hetzelfde is als voor rj45 (ga maar eens met de muis over het plaatje, staat "2x rj45 snap-in" in de bestandsnaam). Wellicht dus even bij allekabels dezelfde vraag neerleggen?
Dat is zeker apart. Ik heb ze zojuist gemaild, en ze zeggen dat het past, zolang het maar keystone is.
Thanks ! Dat is wellicht een 'veiligere' optie.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
MikeyMan schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:56:
Maar, ben nu wel benieuwd hoe de kabel zelf opgelost gaat worden. Leuk dat er een HDMI female aan de achterkant van die keystones zit, maar zo'n stekker krijg je natuurlijk niet door een pvc pijp heen...
Ja dat is inderdaad een dilemma. Ik denk dat het een losse kabel aan de balken vastmaken wordt.

Random WTF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Spasm schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:03:
[...]

Ja dat is inderdaad een dilemma. Ik denk dat het een losse kabel aan de balken vastmaken wordt.
Dat is aan de voorkant neem ik aan?
Hoe ga je die HDMI in die inbouwdoos krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
mcDavid schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:54:
[...]

Een beetje creativiteit mag wel toch? Zou gewoon van het zelfde merk RJ45 keystones bestellen en kijken of het past.
Mag zeker, maar als door de experts wordt aangegeven dat het niet mogelijk is vanwege de schuinte wie ben ik dan om dat niet te geloven ? Ik wil graag in één keer de goede artikelen bestellen.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
MikeyMan schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:05:
[...]

Daar zeg je wat, had ik helemaal niet bij stilgestaan..
De bedoeling is via de achterkant een hdmi stekker erin onder de vloer door naar
de kelder en dan in een keystone distribution box. Deze inbouwdozen kan ik gelukkig via de achterkant nog benaderen
want ze zitten in een underlaymentplaat waarvan de achterzijde nog open ligt.
Wellicht kan ik hier een groter gat in boren zodat de stekker erin past.

Random WTF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:34
MikeyMan schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:05:
[...]

YouTube: Quick & Easy HDMI DIY Instruction :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Op zich wel een optie, maar ik durf het niet echt aan om met een losse hdmi stekker te moeten werken.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:42
Spasm schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:30:
Je zou het kunnen proberen via services zoals Shapeways, zeker als je een beetje ervaring hebt met CAD ontwerpen. Gaat wel iets kosten, maar daar krijg je ook vaak een hoogwaardige print door.

Heb je enkel nog de achterliggende hardware nodig, maar female RJ45 en female HDMI moeten geen probleem zijn lijkt me.

Sidenote: ik heb dit zelf ook overwogen toen ik verhuisde, maar het heeft nogal wat haken en ogen. Ik wou zelf 4K/HDR over die kabel transporteren, maar als je dat eenmaal over >5 meter gaat doen heb je een behoorlijke kwaliteit bekabeling nodig. >10 meter is volgens mij zelfs redelijk onmogelijk zonder met allerlei repeaters enzo te gaan werken. En dan zit je ook nog met meerdere connectors :+

Als je toch geen 4K/HDR wil is er wellicht meer mogelijk, maar dan kan je misschien weer beter naar draadloze oplossingen. Hell: er bestaan converters van HDMI naar Ethernet tegen genoeg geld.

Kortom: als je een muurtje door wil steken op een nette manier dan is er best iets mogelijk, maar als je hoge kwaliteit beeld over langere afstand wil transporteren zou ik er eigenlijk helemaal niet aan beginnen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Richh schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:50:
[...]

Sidenote: ik heb dit zelf ook overwogen toen ik verhuisde, maar het heeft nogal wat haken en ogen. Ik wou zelf 4K/HDR over die kabel transporteren, maar als je dat eenmaal over >5 meter gaat doen heb je een behoorlijke kwaliteit bekabeling nodig. >10 meter is volgens mij zelfs redelijk onmogelijk zonder met allerlei repeaters enzo te gaan werken. En dan zit je ook nog met meerdere connectors :+

Als je toch geen 4K/HDR wil is er wellicht meer mogelijk, maar dan kan je misschien weer beter naar draadloze oplossingen. Hell: er bestaan converters van HDMI naar Ethernet tegen genoeg geld.

Kortom: als je een muurtje door wil steken op een nette manier dan is er best iets mogelijk, maar als je hoge kwaliteit beeld over langere afstand wil transporteren zou ik er eigenlijk helemaal niet aan beginnen.
Hij is bedoeld voor mijn raspberry pi, dus 4K ben ik in dit geval niet nodig, maar bedankt voor het meedenken. Denk dat het een meter of 6 a 7 gaat worden.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:42
Spasm schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:53:
[...]

Hij is bedoeld voor mijn raspberry pi, dus 4K ben ik in dit geval niet nodig, maar bedankt voor het meedenken. Denk dat het een meter of 6 a 7 gaat worden.
Dat moet te doen zijn lijkt me.

Maarehh: de Raspberry Pi verplaatsen klinkt makkelijker :+ of een tweede Raspberry Pi?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-06 17:28
Niko (Belgisch) heeft een schroefconnector en een hdmi connector.
Heb de hdmi-hdmi variant thuis zelf in gebruik.

Helaas neemt die wel de hele inbouwdoos in beslag.
Lijkt me ook niet evident om dit met een 2de aansluiting te combineren.
Kan je geen inbouwdoos bijplaatsen met een gatenzaag ?

https://www.niko.eu/-/dow...b4ff246acbdd5a56701203218

[ Voor 44% gewijzigd door Ghostface9000 op 13-02-2019 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:30
@Ghostface9000 Heb je wel gelezen? TS wil juist een gecombineerde aansluiting met HDMI en RJ45. Een gatenzaag is geen optie omdat de stucadoor al geweest is.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

Reinier

\o/

Rutenbeck heeft ze ook, evt. met een pigtail zodat je veel minder plek in je inbouwdoos nodig hebt. Dan kan er heus nog een CAT6-keystone naast.
https://www.rutenbeck.com/products/c/keystones.html
Echter, je moet dan alsnog een HDMI-connector door je pvc-pijp zien te krijgen...

Edit:
Napsju schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:27:
@Ghostface9000Een gatenzaag is geen optie omdat de stucadoor al geweest is.
Op zich kun je best een gat zagen zonder het stucwerk te beschadigen. Maar het was inderdaad de vraag niet :)

[ Voor 36% gewijzigd door Reinier op 13-02-2019 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipwork
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-04 14:34
Spasm schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:30:
[...]

Nee hoor was geen typo :*)
Ik zou graag een dubbele aansluiting willen met aan de ene kant een hdmi aansluiting, en ernaast een RJ45.
In de titel van de post staat het goed maar in de body staat het toch echt verkeerd, 2x hdmi :+
Nu is mijn vraag weten jullie of er een inbouwdoos bestaat waar zowel een
hdmi keystone én een hdmi keystone
in past ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Flipwork schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:57:
[...]

In de titel van de post staat het goed maar in de body staat het toch echt verkeerd, 2x hdmi :+

[...]
Oops 8)7 my bad, aangepast.

Random WTF

Anoniem: 1181562

Je hebt de gira data kap nodig deze staat schuin vergeet niet het inbouwstuk voor 2 x rj45 deze staat schuin dit gebruiken wij altijd voor de cat6a futp instalaties
https://www.girastore.nl/...1laaK409IoycaAiYSEALw_wcB

Je kunt ook een nieuwe doos boren door met een klein boortje het goede rondje te maken dit doen wij ook in reeds afgewerkte wanden.

Ander optie is dit maar pas op met de ruimte in je inbouwdoos mischien moet je hem verdiepen zul je moeten kappen tot de spouw https://www.gehobi-shop.d...chussdose-Weiss-Chrom-TEM

Kan je niet gewoon dubbele rj45 pakken 1 afwerken de andere hdmi met kabel en al doorsteken of inzetstuk op maat snijden en hdmi female vastlijmen met locktite

Succes

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 1181562 op 14-02-2019 06:07 ]

@Ghostface9000 Dit ziet er mooi uit maar ik zou nooit de stekker er af knippen dit is vragen om problemen

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kijk even welke van de onderstaande modellen bij elkaar passen en maak daar zelf een raampje voor.

https://www.neutrik.com/e...hercon-chassis-connectors
https://www.neutrik.com/e...ultimedia-connectors/hdmi

Je moet alleen even kijken of je inbouwdoos diep genoeg is maar daarvoor kun je bij Neutrik de tekeningen downloaden en bekijken.

Deze onderdelen zijn te koop bij o.a. ProAudioshop.nl of Bax-shop.nl

[ Voor 8% gewijzigd door sypie op 14-02-2019 06:35 ]

Anoniem: 221563

Spasm schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:01:
[...]

Inderdaad een mooie optie, maar veel te prijzig. Maar ik ga eens kijken of er iets goedkopers te krijgen is.

Thanks.
Niet alleen prijzig, maar ook een beperkte bandbreedte. Als je nog ooit HDR, 4K etc wilt dan heb je niets aan een HDMI via UTP.

• Spasm
Richh schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:57:
[...]

Dat moet te doen zijn lijkt me.

Maarehh: de Raspberry Pi verplaatsen klinkt makkelijker :+ of een tweede Raspberry Pi?
I know. Zo had ik het vroeger ook, maar ik wil zo min mogelijk 'meuk' achter mijn tv
deze keer. Niet omdat het moet, maar omdat het kan 8)7

Er hangt namelijk ook nog een vrij grote (qua formaat) externe harde schijf aan de PI,
en deze kan ik dan ook in de kelder laten staan.

Random WTF

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Maar, m.i. wordt er nu een probleem gecreëerd wat er niet hoeft te zijn.

- HDMI kabel door een buis lukt niet
- allerlei koppelstukken toevoegen helpt het signaal niet
- een tweede raspberry pi is waarschijnlijk praktischer en goedkoper dan gekloot met HDMI keystones in een inbouwdoos

• Annuk
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:29
@Spasm Mogelijk moet je ff zoeken naar een keystone met aan de ene zijde mini/micro hdmi en de andere zijde de gewone hdmi.

Heb er in het verleden ooit eens mee gewerkt, en ook met een kant en klare hdmi kabel door de buis heen (met zo'n mini/micro hdmi stekker). Was wel een 3/4" of 1" buis waar het doorging maar dat ging best aardig.

Vake beej te bange! Maar soms beej oek te dapper! ;)
Zonder de agrariër ook geen eten voor de vegetariër!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-06 10:57
MikeyMan schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:11:
Maar, m.i. wordt er nu een probleem gecreëerd wat er niet hoeft te zijn.

- HDMI kabel door een buis lukt niet
- allerlei koppelstukken toevoegen helpt het signaal niet
- een tweede raspberry pi is waarschijnlijk praktischer en goedkoper dan gekloot met HDMI keystones in een inbouwdoos
Inderdaad, of gewoon een Mi Box/Shield TV/Apple TV of andere box kopen en een NAS erbij voor je opslag.

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Ok, jullie hebben me overtuigd. Ik creëer een probleem dat er eigenlijk niet is.

De Rpi is dusdanig klein dat ik heb wel achter de tv of in de nog te bouwen tv kast kan bouwen.

Zoiets:

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/27/2e/78/272e7829e89f348ac38528d57942eb3e.jpg

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
Ik weet niet of ik beter een nieuw topic kan openen, maar here goes:

Nu ik besloten heb om de hdmi niet onder de grond te trekken, heb ik alleen maar RJ45 aansluiting nodig.
Prijstechnisch lijkt het met nu voordeliger om ipv een keystone patchpaneel, een lsa patchpaneel aan te schaffen.

Zoiets bijvoorbeeld:

https://www.netwerkwinkel...AL7035-76213-p_23533.html

Ik heb 0 ervaring met LSA, maar heb wat filmpjes op YouTube bekeken, en het lijkt me niet heel erg ingewikkeld met zo'n LSA tool.

Ik wil gebruik gaan maken van (harde) CAT6 installatiekabel van de kelder naar de aansluitpunten.
Nu las ik op internet dat ik maar aan één kant mag aarden, toch ?

Dus het patchpaneel verbinden met de aardedraad in de meterkast is dan voldoende ?

Klopt het dat de wandcontactdoos dus niet geaard moet worden ?

En wat voor patchkabels kan ik het beste gebruiken ? Met shielded stekkers, of zonder ?

Ik ben een behoorlijke leek op netwerk gebied, dus vergeef het me als ik iets stoms zeg |:(

Random WTF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@Spasm lijkt me goed als je je eerst even inleest in de materie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
MikeyMan schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 14:27:
@Spasm lijkt me goed als je je eerst even inleest in de materie. :)
Mij ook! Vandaar dat ik met een shop in overleg ben om te kijken wat hun adviseren

Ben ook op Tweakers aan het rondneuzen naar soortgelijke topics.

Voordat ik spul ga bestellen, wil ik eerst zeker zijn dat ik het juiste bestel.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als de utp kabel dicht bij 230v ligt raad ik je cat6a futp aan deze wordt aangesloten met afgeschermde blokjes daarna zul je het patchpanel moeten aarden. Dan komt er in principe geen ruis op de kabel

Ik vraag me af of je de snelheid van da kabel ooit gaat halen tenzij je woning in bitcoinfarm wordt maar dan zul je ook glasvezel nodig hebben voor een goede bandbreete

Wij gebruiken altijd deze blokjes niet vergeten je shield aantesluiten ps heb je ook een utpmeter om dit te meten gebruiken we deze

digitap.nl/product/test-en-meetapparatuur/testers-voor-datanetwerken/certificeren-van-koperkabel/fluke-networks-dsx-5000-intl/PID3129?source=googleps&gclid=CjwKCAiA45njBRBwEiwASnZT5wDNZFhKUSJeCUygVVneML7iWjd6-pQ624rdQkTlgelHhhoQkDnkUBoCHFoQAvD_BwE

ipstore.nl/siemon/koper_connector/z6a_s01b/siemon_connector_flat_zmax_cat_6a_stp_zwart_bulk_100/

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 1181562 op 15-02-2019 17:26 ]

Pagina: 1