Ik zoek een?
Barcode scanner voor producten
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben zelf PHP developer en het bedrijf van mijn vrouw begint een beetje uit zijn voegen te groeien. Ze zit in de kleding industrie en alle items zijn vanaf dit jaar voorzien van barcodes.
De backend inclusief B2C & B2B website is gerealiseerd in PHP (Laravel framework).
We zijn al een tijdje opzoek naar een barcode scanner. Mijn eerste voorkeur ging uit naar goede software en het scannen te doen met een mobiel. Ik kwam bij https://www.scandit.com/ uit en dat zag er veel belovend uit. Echter de aanschafkosten zijn veel te hoog. We hebben het hier over duizenden euro's, helaas.
In de ideale wereld kan mijn scanner het volgende:
Barcode scanner voor producten
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben zelf PHP developer en het bedrijf van mijn vrouw begint een beetje uit zijn voegen te groeien. Ze zit in de kleding industrie en alle items zijn vanaf dit jaar voorzien van barcodes.
De backend inclusief B2C & B2B website is gerealiseerd in PHP (Laravel framework).
We zijn al een tijdje opzoek naar een barcode scanner. Mijn eerste voorkeur ging uit naar goede software en het scannen te doen met een mobiel. Ik kwam bij https://www.scandit.com/ uit en dat zag er veel belovend uit. Echter de aanschafkosten zijn veel te hoog. We hebben het hier over duizenden euro's, helaas.
In de ideale wereld kan mijn scanner het volgende:
- Elke dag draadloos orders ophalen, zodat we die kunnen inpakken. Op het scherm staat welke items je kan pakken en overige informatie over de klant. Denk hierbij aan: hoe vaak is er al besteld en wanneer is de klant jarig. Je krijgt netjes foutmeldingen als je verkeerde items pakt en je krijgt een
als de bestelling goed is gepakt.
- Het zou mooi zijn als er een scanner op de markt is met een ingebouwde API waarmee ik kan communiceren. Dan kan je lekker stoeien met alle mogelijkheden en variabelen.
- Voorraad controleren.
- Stand-alone scanner die kan opladen en updaten zonder computer software.
- Eenmalige aanschafkosten en geen abonnementvormen.
[ Voor 8% gewijzigd door isomis op 13-02-2019 12:01 ]
Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer