Vraag

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 16:36
Ik zoek een?
Mid-range Android smartphone ter vervanging van een Moto G3.

Het budget is ongeveer...?
+-€200

Het apparaat wordt gebruikt voor......
* Facebook/Facebook Messenger
* YouTube
* Foto's maken

Verdere voorkeuren...
* Veel opslag (64GB?) wegens foto's en Android/Google-app updates. De huidige Moto G3 met 8GB interne opslag is tergend traag geworden
* Redelijke hoesjes-selectie.
* Android One? Ik ben hier niet zo heel zeker over, een skin die na een tijdje niet traag wordt is ook een prima iets.
* Over maat/stevigheid ben ik ook niet zeker. Bij diegene waarvoor dit bestemd is, ben ik altijd bang dat de telefoon valt wanneer die hem vast houdt.

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Xiaomi Mi A2 (4GB ram, 32GB opslag) Zwart (Camera meh)
pricewatch: Xiaomi Mi A2 Lite (4GB intern, 64GB opslag) Zwart (Camera meh)
pricewatch: Nokia 6 (2018) 3GB ram, 32GB opslag Zwart (Camera meh)
pricewatch: Huawei P smart Zwart (maar oud?)
pricewatch: Huawei P20 Lite Dual Sim Zwart (maar accu/scherm?)

Mooi dat er anno 2019 lekker veel keuze is, maar ik zie door de bomen het bos niet meer :+

Beste antwoord (via ikt op 13-02-2019 13:25)

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
De camera van de A2 is zeker niet meh.

Alle reacties

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:23
Misschien deze?
Iets boven budget...

pricewatch: Samsung Galaxy A7 (2018) Zwart

Acties:
  • Beste antwoord

• ChinaGeek

• Artifax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-10 13:40
Mogelijk de Motorola Moto G6?

pricewatch: Motorola Moto G6 Plus Blauw

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-11 07:12
Ik denk dat de beste keuze nu is om te gaan voor een tweedehandse. OF je budget/eisen bijstellen. Want alle toestellen die je noemt zijn best 'ok' toestellen en zeker voor het budget bijna uitstekend te noemen.

Zodra je dat een beetje bijstelt kun je al snel tot de conclusie komen dat in jouw lijst er een toestel zit die eigenlijk prima geschikt is voor jou.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• ChinaGeek
weszz schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:40:
Ik denk dat de beste keuze nu is om te gaan voor een tweedehandse. OF je budget/eisen bijstellen. Want alle toestellen die je noemt zijn best 'ok' toestellen en zeker voor het budget bijna uitstekend te noemen.

Zodra je dat een beetje bijstelt kun je al snel tot de conclusie komen dat in jouw lijst er een toestel zit die eigenlijk prima geschikt is voor jou.
Aan welke eisen voldoet de A2 niet?

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 16:36
Het ziet er nu naar uit dat de A2 (niet-Lite) prima voldoet, dus grote kans dat ik die bestel. Bedankt voor de input!
ChinaGeek schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:16:
Ah, volgens mij heb ik de A2 en A2 Lite door elkaar gehaald in mijn hoofd. De reviews van de A2 zijn positiever over de camera.
De reviews over de camera zijn niet echt positief.
weszz schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:40:

Dan heb je daar weer het gevecht van "welke van deze mid-plus range uitstekende toestellen is uitstekender dan de anderen?" :+
Ziet er ook wel aantrekkelijk uit, ik let erop voor prijsdalingen.
Pagina: 1