Toon posts:

problemen met Asus P5A-B

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mn mobo.
Vorige week had ik een nieuwe videokaart aangeschaft, een Hercules 3D Prophet GeForce 2 MX. Ik had daar nogal wat problemen mee, want om de 5 minuten zat mn pc vast.
Ik heb dat probleem op weten te lossen door mn BIOS te flashen (1008 >> 1010) alleen is er nu een nieuw probleem ontstaan. Zodra ik opstart en Windows mijn SB Live! 1024 ziet, reboot de pc automatisch.
Ik heb de nieuwste drivers gedownload voor de kaart en het mobo enzo, dus dat is het (denk ik) niet.
Wat ik vreemd vind, is dat na het flashen van mn BIOS het programmaatje aflash (flash tooltje van Asus) mij meldde dat er een checksum error zou zijn. Vreemd, want ik heb de juiste versie voor het juiste mobo gebruikt.
Iemand een clue..?

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ook als je hem in een ander slot steekt?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

DeX search
Results:
[topic=25152]
[topic=94396]
[topic=64318]
[topic=17591]
[topic=12930]
[topic=11889]
[topic=9067]
[topic=21179]
[topic=118061]
[topic=16283]
End of results

Greets..

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

de aladin V chipset is erg bekend om zijn brakke agp implementatie,
een voodoo kaartje is de beste oplossing aangezien je je mx aan de praat kunt krijgen, maar dat is niet helemaal zeker, en al krijg je hem aan de praat dan is het met vrij trage instellingen

Beste film ooit

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik trouwens ook vaag vind, is dat ik mn BIOS niet kan flashen met een wat oudere versie. Dus 1010 >> 1008. Of ik doe wat fout. ;)

Verwijderd

helaas had ik ook met een voodoo kaartje problemen op mijn asus p5 a-b het enige wat hem bij mij een beetje stabiel maakte was onderklokken van 450 naar 400 mhz, maar goed er zijn al zat topics over geweest inderdaad

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Er staat vast wel iets in die links die ik je heb gegeven..

Verwijderd

Topicstarter
/me kijkt...

Verwijderd

Topicstarter
For the record: mn videokaart werkt nu prima. Tis mn geluidskaart die loopt te etteren. :(
Pagina: 1