Voor een specifieke use case ben ik op zoek naar een Android App waar je de preview/thumbail functie uit kan schakelen zodat je jezelf niet ziet tijdens het bellen. De ander moet de persoon die belt wél kunnen zien. Vroeger had je een dergelijke optie in Skype maar ik kan er nu niets meer over vinden (en kom telkens op dezelfde webpagina's uit die mij niet verder helpen).
Skype, Facetime, Whatsapp, Signal, eigenlijk de standaard apps bieden deze functie niet of ik heb hem niet goed kunnen vinden. Ook heb ik geprobeerd te zoeken op algemene zoektermen betreffende het verbergen of uitschakelen van de preview functie.
Heeft er iemand tips?
Mocht je iets weten maar dan voor iOS mag dat ook maar mijn vraag gaat in eerste instantie om Android.
Bedankt!
Skype, Facetime, Whatsapp, Signal, eigenlijk de standaard apps bieden deze functie niet of ik heb hem niet goed kunnen vinden. Ook heb ik geprobeerd te zoeken op algemene zoektermen betreffende het verbergen of uitschakelen van de preview functie.
Heeft er iemand tips?
Mocht je iets weten maar dan voor iOS mag dat ook maar mijn vraag gaat in eerste instantie om Android.
Bedankt!
[ Voor 24% gewijzigd door Speedway4 op 12-02-2019 17:53 ]