Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 19:35
Beste allen,

Ik zou graag jullie keuze willen weten als de keuze zou gaan tussen de Sony KD-75XF9005 vs Panasonic TX-75FXW785 en ook waarom. Ik heb het beeld van de Sony gezien, een indrukwekkend scherm. Daarnaast heb ik ook het een en ander gelezen over de Panasonic, welke ik helaas nergens kan bezichtigen. Ik hoor graag wat jullie keuze zou zijn.

Dank!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Voor HDR is zonder twijfel de Sony de betere keus. De 75" Panasonic heeft wel een VA paneel dus het een en ander kan wel verschillen tov de reviews die je misschien gelezen hebt (wel blijft het een edge-lit tv met een handvol aan zones).
Ik zie dat het design van de 75" ook wat afwijkt tov de andere maten en dat was ook een van de pluspunten wat mij betreft maar valt hier dus ook af (hij lijkt eigenlijk nog precies op de EXW784, gewicht is ook exact hetzelfde).
Deze review zou wel een aardig beeld moeten geven van de Panasonic (met de opmerking dat er in de FXW een geupdate beeldprocessor zou moeten zitten HCX3 ipv 2 dus misschien nog wat van de genoemde issues verbeterd. Qua kleuren lijkt er af fabriek geen verbetering te zijn):

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 13-02-2019 01:18 ]