Telenet veranderd algemene voorwaarden digicorder en yelo ap

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastienbo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 15:32
In het laatste factuur staat plotseling wijzigingen van de algemene voorwaarden voor de digicorder en yelo app, maar hoe ze het formuleren voelt het aan alsof er ng iets anders belangrijker veranderd zou zijn.
Anders zou het niet in de facturen opgenomen zijn, normaal gezien doen ze dat nooit.

Is er iemand bekend met de vorige voorwaarden? en ziet die persoon wat er veranderd is?

Dit stond op het factuur van februari:

Extra informatie

Belangrijk!

Telenet BVBA voert vanaf 17 maart 2019 volgende wijzigingen door aan haar voorwaarden:
We hebben vastgesteld dat de formulering van een aantal bepalingen van de Bijzondere Voorwaarden Telenet Televisie en Huur
(HD) Digibox/Digicorder en van de Gebruiksvoorwaarden Yelo TV verouderd is. Deze werden dan ook herschreven en/of geschrapt.
We hebben het aantal gelijktijdige streams via yelo play gealigneerd met het vastgestelde gebruik en in lijn gebracht met de
kenmerken van onze productportfolio. Huidige niet-WIGO klanten hebben recht op 2 gelijktijdige streams.
Niet akkoord? Je kan je overeenkomst op elk moment kosteloos opzeggen via de Klantendienst.
Had u korting verkregen op een toestel en is de minimumduur op die korting nog niet verstreken? Dan is bij opzegging van uw
overeenkomst de restwaarde van de korting verschuldigd. Deze restwaarde vindt u terug via Mijn Telenet.
De nieuwe voorwaarden kunnen geraadpleegd worden op telenet.be/voorwaardenbusiness.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Tja... je copy/paste hier een stuk uit een mail, en verwacht dat een ieder (Belg en Nederlander) op de hoogte is van de huidige algemene voorwaarden van jouw provider?

Ik lees dat je per binnenkort twee gelijktijdige streams zou mogen bekijken of opnemen. Maar (gezien Nederlander enzo) heb geen flauw idee of je daar beter of slechter van wordt...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebastienbo schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 14:33:

Is er iemand bekend met de vorige voorwaarden? en ziet die persoon wat er veranderd is?
Als het goed is, jijzelf. Neem aan dat je bij aangaan contract ook voorwaarden hebt gezien/gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Grote kans dat het hiermee te maken heeft: https://datanews.knack.be...ticle-normal-1428465.html

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
De meeste contentproviders zitten in IH. Move AZ >>> IH

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastienbo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 15:32
Tnx dat verduidelijkt wat.
Ik zag dat het vroeger 5 streams waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
sebastienbo schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:11:
Tnx dat verduidelijkt wat.
Ik zag dat het vroeger 5 streams waren
Of te wel: Je gaat van 5 naar 2 streams en aangezien dit een wijziging van de voorwaarden is in jouw nadeel is, mag je nu kosteloos je abonnement opzeggen.
Pagina: 1