Ik gebruik al een tijdje QBittorrent en draai momenteel de laatste versie 4.1.5. Nu merk ik dat vooral mijn uploads na een bepaalde tijd stagneren. Als ik de client langere tijd draai dan lijkt het op een gegeven moment alsof er vrijwel niets meer geupload wordt. De snelheden zijn laag en het betreft slechts enkele torrents. Herstart ik QBittorrent dan zie ik de uploads direct weer terug springen naar het normale niveau. Ik zie veel meer activiteit in meerdere torrents en de snelheden zijn een stuk hoger. Ik kan niet exact zeggen wanneer de stagnatie plaats vind maar na 24 uur is het meestal wel merkbaar.
Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben? En wat kan ik hier aan doen?
Ik gebruik QBittorrent via PIA VPN wat altijd prima werkt. Ik heb nog even getwijfeld of ik het probleem misschien bij PIA moest zoeken maar aangezien het herstarten van de client alleen al voldoende is lijkt de VPN niet het probleem.
Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben? En wat kan ik hier aan doen?
Ik gebruik QBittorrent via PIA VPN wat altijd prima werkt. Ik heb nog even getwijfeld of ik het probleem misschien bij PIA moest zoeken maar aangezien het herstarten van de client alleen al voldoende is lijkt de VPN niet het probleem.