Ik speel nog steeds met mijn hireling uit Act 1, zelfs nadat ik de quest heb gehaald in Act 3 waarbij ik een hireling krijg.
Ik gebruik helemaal geen hire-ling. Ik speel als Druid en ik heb al genoeg beesten en andere dingen om me heen lopen
Dat ligt er een beetje aan welk char ik speel.. Met mijn charged bolt sorcie had ik altijd een a2 merc, de combat versie, voor zijn healing aura. Alleen als die dingen lvl50 zijn ofzo, gaan ze aura's switchen, en thorns had ik weinig behoefte aan, dus ik zat er over te denken om hem te vervangen door zo'n barbie uit a5.
Maar vergeleken met andere chars hebben sorcs een groot voordeel met de melee mercs, namelijk teleport, met andere chars gebruik ik ook vaker de a1 mercs, omdat die iets minder vaak doodgaan bij bosses enzo
Maar vergeleken met andere chars hebben sorcs een groot voordeel met de melee mercs, namelijk teleport, met andere chars gebruik ik ook vaker de a1 mercs, omdat die iets minder vaak doodgaan bij bosses enzo
)
ik gebruik meestal een amazon uit act 1
hebben frozen arrow en dat is best wel handig
hebben frozen arrow en dat is best wel handig
Ik gebruik er een uit act5 (lvl 79 hireling) omdat je die goede spullen kan geven zoals een goede zwaard waar je 170 str voor nodig hebt en een 800 armor dan gaat ie minder snel dood 
(Alleen als hij dood gaat dan kost het mij weer 50000 om hem weer levend te maken
)
(Alleen als hij dood gaat dan kost het mij weer 50000 om hem weer levend te maken
Ik gebruik een act2 Hireling, omdat hij ook wel vette strenght krijgt, en pikes en polearms kan gebruiken. Ook heeft hij zo'n lieve aura, waardoor je constant gehealed wordt. Het schijnt zelfs zo te zijn dat ze fanaticism kunnen krijgen
.
edit:
heb je dan na die act 3 hireling weer een nieuwe gehaald, of hebben ze eindelijk die bug gefixed?
heb je dan na die act 3 hireling weer een nieuwe gehaald, of hebben ze eindelijk die bug gefixed?
Music Addicted
Gebruik meestal een hireling uit ACT I. Ben alleen de laatste tijd nogal veel aan het random hunten en dan kosten die hirelings nogal veel centen.
Ze hebben namelijk de neiging om tussen de monsters te gaan staan en dan gaan die amazones nogal snel de pijp uit. Dus als ik ga random hunten en ze gaat dood... dan resurrect ik haar pas als ik weer ga questen...
Speel de laatste week al zonder hireling.. en dat bevalt best okay.
Ze hebben namelijk de neiging om tussen de monsters te gaan staan en dan gaan die amazones nogal snel de pijp uit. Dus als ik ga random hunten en ze gaat dood... dan resurrect ik haar pas als ik weer ga questen...
Speel de laatste week al zonder hireling.. en dat bevalt best okay.
Less = more
fana-pallyOp dinsdag 24 juli 2001 12:52 schreef Clay het volgende:
die act5 barb hirelings doen absurd veel damage als je zelf een fana-pally bent :-)
Was da?
Less = more
paladin met fanaticism aura. is increased attack speed, +x% attack rating en +meer% damage dan concentration. Is een heeeeeeeele goeie offensive aura.
Music Addicted
ik denk dat ze die bug hebben gefixed, want ik kreeg de melding dat ik me moest melden bij dat wijfie, en ik kreeg geen nieuwe merc, en ik kan nog steeds stuff (ver)kopen en mijn amazon resurrectenheb je dan na die act 3 hireling weer een nieuwe gehaald, of hebben ze eindelijk die bug gefixed?
Dat is happy
. Kan ik eindelijk met een gerust hart mijn hireling goeie spullen geven, zonder dat ik bang hoeft te zijn dat ie zomaar wordt vervangen. Tnx voor de info.
Music Addicted
Niemand die een act 3 hireling huurt?? die vind ik dus persoonlijk rulen met ice magic... lekker freezen die beesten
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Sorceress: Zo'n coole BARB uit ACT 5
Necro: Combat huurling uit ACT II
Het schijnt nl dat die combat huurling een thorns aura krijgt bij een hoger level
Necro: Combat huurling uit ACT II
Het schijnt nl dat die combat huurling een thorns aura krijgt bij een hoger level
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
nee, ik gebruik lekker die ama vanaf het begin. ze schiet af en toe een vuurpijl, en ze heeft van mij een boog gekregen met 3-24 lightning damage. ben nu nog aan het speren voor enkele gems, en dan lekker een boogje met fire/ice/poison damage ( elk met een minimum van ong. 20 )
weet iemand ook of je de act 3 hireling een staff kangeven die voor een sorc is bedoelt??
weet iemand ook of je de act 3 hireling een staff kangeven die voor een sorc is bedoelt??
Geen idee ik heb een zwaard geprobeerd maar dat wilde dus al niet.. hmm staf he.. goed idee zal eens proberen..
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Staat op b.net welke items ze kunnen dragen :
Act III Hirelings: Ironwolves
The Hirelings of Act III are available from Asheara in Kurast. They specialize in Lightning, Fire, and Cold spell attacks. The Hirelings special abilities will be listed in the recruitment window.
Level Up: +1.5 Strength, +1.5 To Dexterity, Defense +4.5, All Resistances +2
Skills: Charged Bolt/Lightning or Glacial Spike/Ice Blast/Frozen Armor or Inferno/ Fireball
Allowed Equipment: Armor, Helms, Shields and Swords
Notes: Ironwolves do not swing their sword so find them a good "caster" sword.
Music Addicted
Verwijderd
Ik heb het net geprobeerd, maar het lukte niet... het maakt daarbij niet uit of m'n eigen inventory geopend is of niet...???
ik heb patch 1.04 BTW
ik heb patch 1.04 BTW
Ik vindt dan de act 2 merc met holy freeze beter werken, meteen een hele grote groep gefreezed.Op dinsdag 24 juli 2001 16:46 schreef aXe het volgende:
Niemand die een act 3 hireling huurt?? die vind ik dus persoonlijk rulen met ice magic... lekker freezen die beesten
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
haha, we zijn al bij patch 1.09 ik zou die maar eens installerenOp zondag 26 mei 2002 13:01 schreef PaCKo het volgende:
Ik heb het net geprobeerd, maar het lukte niet... het maakt daarbij niet uit of m'n eigen inventory geopend is of niet...???
ik heb patch 1.04 BTW
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Pagina: 1