Op onze website laadt jQuery soms retetraag en duurt het een paar seconden. Als ik in het webinfovenster naar het tabblad Netwerk kijk wordt het script uit het geheugen geladen, het is dus niet dat een download lang duurt. Het is ook niet iedere keer, meestal vliegt hij er in maar er zijn ook momenten dat je een paar seconden geduld moet hebben.
We hebben ook al op de server gekeken of daar dingen trager zijn, maar de pagina wordt heel snel gegenereerd en naar de browser gestuurd. Het lijkt echt op een ding in de browser. Zowel in Safari als in Chrome komt dit probleem voor.
Heeft iemand dit al eens tegengekomen met jQuery en zo ja, mag ik weten wat je er aan gedaan hebt om het te verhelpen?
We hebben ook al op de server gekeken of daar dingen trager zijn, maar de pagina wordt heel snel gegenereerd en naar de browser gestuurd. Het lijkt echt op een ding in de browser. Zowel in Safari als in Chrome komt dit probleem voor.
Heeft iemand dit al eens tegengekomen met jQuery en zo ja, mag ik weten wat je er aan gedaan hebt om het te verhelpen?