Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Speciaal voor deze vraag even een account aangemaakt, en ik ben benieuwd of jullie me kunnen helpen. Ik ben op dit moment voetbaltrainer en ik wil qua professionaliteit graag een stap vooruit zetten door het gebruik van een tablet op vooral de wedstrijddagen.

Wij werken op dit moment met wedstrijdbeelden die wij opnemen met een TomTom Bandit. Ik kan in de dug-out live meekijken met de beelden op mijn telefoon en zo highlights opslaan, maar qua gebruik vind ik dit op mijn eigen Samsung Galaxy S8 niet superhandig. Ook kan ik op dit moment geen wedstrijdbeelden laten zien in de rust, terwijl we op de club wel een mooie tv hebben waar een tablet op aangesloten zou kunnen worden.
We werken ook met teambesprekingen die we met Powerpoint in elkaar zetten. In dit geval hebben wij een beamer op de club waar ik de tablet op aan zou kunnen sluiten. Ook zou ik het prettig vinden als ik op de tablet foto's/screenshots (en/of video's) zou kunnen bewerken. Zo zou ik bepaalde situaties uit de wedstrijden nog duidelijker uit kunnen leggen aan mijn spelers. Dit laatste is echter geen pre.
Verder zou ik de tablet nog voor persoonlijk gebruik willen gebruiken (Netflix, YouTube, etc.)

Zelf gebruik ik een Samsung Galaxy S8 en ben bang dat ik bij het gebruik van een iPad problemen ga krijgen met de samenwerking tussen mijn telefoon en tablet.. Of lijkt dit probleem groter in mijn hoofd dan dat het in werkelijkheid is? Buiten dat heb ik niet echt een voorkeur voor Apple of Samsung.
Ik heb de Samsung Galaxy Tab A 2018 al bekeken, en ook verschillende andere tablets zoals de iPad, maar ik kom er maar niet uit..

Qua prijs zit ik te denken aan een maximum van ongeveer €400/€500.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14

DukeBox

loves wheat smoothies

Of een tablet handiger is dan een telefoon daargelaten maar een chromecast in de tv en casten vanaf je telefoon/tablet is makkelijker dan een tablet aansluiten.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Je kunt via een cloud account zoals Dropbox gegevens tussen beide uitwisselen.

Echter, ik zou ook eerder casten naar een scherm dan er een ander apparaat bij kopen. Ook kun je met DeX je telefoon docken aan een scherm.