http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
TOen ik je bericht ging lezen wilde ik je gaan vertellen: "Gewoon proberen" Ik denk namelijk dat het gewoon werkt, alleen dan werkt het gewoon op 10ns. Ik zou het alleen niet aandurven als je een "order" moet plaatsen van 20x128MB.
Kan je bij de desbetreffende leverancier géén "sample" krijgen?
Kan je bij de desbetreffende leverancier géén "sample" krijgen?
20*350ZO45°
imho moet dat gaan werken...je "vraagt" alleen of dat geheugen "alsjeblieft" wat minder hard wil werken.... met andere woorden, je underclocked het geheugen....toch?
Dat denk ik ook IDD. Het zijn maar een stuk of 4 a 5 laptops van het oude type. We moeten ze bestellen voor een klant van mijn bedrijf dus we kunnen geen samples testen helaas.Op dinsdag 24 juli 2001 10:21 schreef jurjen13 het volgende:
imho moet dat gaan werken...je "vraagt" alleen of dat geheugen "alsjeblieft" wat minder hard wil werken.... met andere woorden, je underclocked het geheugen....toch?![]()
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Moet volgens mijn perfect werken. Je kunt immers ook rustig pc133 in mobo stoppen die tot pc100 ondersteunen. De pulsjes komen toch van het mobo af, die 8ns zegt alleen dat ze er tot 133 miljoen /s aan kunnen, als jij er dan maar 100 miljoen /s door heen stuurt zal hun een biet zijn.
KIJK WEL OF DE VOLTAGES KLOPPEN, ik weet dat bepaalde soorten pc66 op een hoger voltage draaien dan nu gebruikt wordt voor pc100 en pc133. En een te hoog voltage levert een gebraden module op.
KIJK WEL OF DE VOLTAGES KLOPPEN, ik weet dat bepaalde soorten pc66 op een hoger voltage draaien dan nu gebruikt wordt voor pc100 en pc133. En een te hoog voltage levert een gebraden module op.
Kan een F1 wagen die normaal 200 km/u rijdt ook 10 km/u rijden?
IMHO moet 't gewoon werken... de gegarandeerde doodtijd waarin de chips niet aanspreekbaar zijn is iets korter....
Ofwel, de chips zouden met hogere koksnelheden uit de voeten kunnen maar vinden 't zo wel prima....
Als tenminste de 10/8 ns het enige verschil is tussen gevraagde en leverbare types.
IMHO moet 't gewoon werken... de gegarandeerde doodtijd waarin de chips niet aanspreekbaar zijn is iets korter....
Ofwel, de chips zouden met hogere koksnelheden uit de voeten kunnen maar vinden 't zo wel prima....
Als tenminste de 10/8 ns het enige verschil is tussen gevraagde en leverbare types.
Pagina: 1