Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Goedkoopste vervoer met 4 wielen - einde autobezit?

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

• mees11
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 11-02 21:24
Guys, ik wil een discussie starten; wat is het goedkoopste vervoer. Zelf heb ik een stromer gekocht en heb ik een half jaar geen auto gehad, accu opladen en gaan. Echter nu dan toch maar een landrover gekocht. 2006, 12k en over 2 jaar youngtimer, dus waarschijnlijk geen afschrijving. Uiteraard duur in onderhoud en wegenbelasting.

Voor de tweede auto (boodschappen wagen hebben wij nu een golf). Maar met afschrijving en alles, toch wel duur. Nu is de vraag; hoe goedkoop is private lease vs kopen. Zie hier de prijzen, vanaf 179 *knip* all-in, verzekering, wegenbelasting etc. Is dit het einde van het autobezit? Wie koopt er nog een auto straks en gaan we over op de AaaS :)

defiant wijzigde deze reactie 11-02-2019 21:34 (4%)

• defiant
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 20:47

defiant

Moderator General Chat
Je eigen bedrijf spammen is niet toegestaan, deze gaat dus op slot.

Climate dashboard

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True