Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

b350 bios update zen cpu gezocht 1gen

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views

• hindrik123
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 10-04 16:02
ik heb een cpu met mobo maar de cpu is 2gen cpu gaat om een 2400g en had perongeluk een b350 mobo gekocht zonder biosupdate bij azerty heeft iemand een cpu liggen liefst a6 a8 a10 of a12 geen videokaart dus een 1gen ryzen gaat niet

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Omruilen voor B450 (retour onder koop op afstand) herroeping.
B450 is gelijk gebruiksklaar en kun je zelf updaten. ook wordt die langer ondersteund qua updates

Hackus wijzigde deze reactie 11-02-2019 20:06 (45%)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• hindrik123
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 10-04 16:02
ja dat weet ik maar ik heb een mobo nodig voor pci en die hebben b450 niet

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 17:15

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik zou eens een berichtje op V&A zetten, misschien dat een tweaker je kan helpen.

Offtopic: ik wist niet dat er uberhaupt nog mobo's waren met PCI... dang... da's wel heel legacy... ben nu wel nieuwsgierig waar je dat voor gebruikt!

Mocht het vinden/lenen van een 1st-gen IGP CPU niet lukken, zou de B450 methode alsnog een optie zijn met iets als:

pricewatch: Startech.com StarTech PCI Express naar PCI Adapter

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19:58

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit hoort in de V&A thuis.

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True