ik heb een cpu met mobo maar de cpu is 2gen cpu gaat om een 2400g en had perongeluk een b350 mobo gekocht zonder biosupdate bij azerty heeft iemand een cpu liggen liefst a6 a8 a10 of a12 geen videokaart dus een 1gen ryzen gaat niet
Omruilen voor B450 (retour onder koop op afstand) herroeping.
B450 is gelijk gebruiksklaar en kun je zelf updaten. ook wordt die langer ondersteund qua updates
B450 is gelijk gebruiksklaar en kun je zelf updaten. ook wordt die langer ondersteund qua updates
[ Voor 45% gewijzigd door Hackus op 11-02-2019 20:06 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
ja dat weet ik maar ik heb een mobo nodig voor pci en die hebben b450 niet
Ik zou eens een berichtje op V&A zetten, misschien dat een tweaker je kan helpen.
Offtopic: ik wist niet dat er uberhaupt nog mobo's waren met PCI... dang... da's wel heel legacy... ben nu wel nieuwsgierig waar je dat voor gebruikt!
Mocht het vinden/lenen van een 1st-gen IGP CPU niet lukken, zou de B450 methode alsnog een optie zijn met iets als:
pricewatch: Startech.com StarTech PCI Express naar PCI Adapter
Offtopic: ik wist niet dat er uberhaupt nog mobo's waren met PCI... dang... da's wel heel legacy... ben nu wel nieuwsgierig waar je dat voor gebruikt!
Mocht het vinden/lenen van een 1st-gen IGP CPU niet lukken, zou de B450 methode alsnog een optie zijn met iets als:
pricewatch: Startech.com StarTech PCI Express naar PCI Adapter
Dit hoort in de V&A thuis.
Dit topic is gesloten.
![]()