Beste leden, Hierbij een vraag over hoe ik mijn zakelijke email op me prive telefoon kan krijgen. en ja die wordt dus ook zakelijk gebruikt.
in grote lijnen gaat het goed volgens mij, Ik doe het volgende:
Open email op me telefoon >> Ga naar instellingen en klik op Account toevoegen.
>> Vervolgens vul ik me email en wachtwoord in en kies POP3 als optie als ik op inloggen klik.
Vervolgens kom ik in wat server instellingen. Deze laat ik staan zoals ze nu staan en verander er niets aan..
Ik klik vervolgens weer op volgende en dan krijg ik de volgende melding:
pop3.DOMEINNAAM.nl reageert niet. U kunt het instelproces voortzetten, Maar u kunt pas emails verzenden en ontvangen nadat uw account is geverifieerd. Ik krijg dezelfde melding als ik een IMAP account wil toevoegen.
Ik heb echt geen idee wat er fout kan zijn. Iemand ervaringen met dit probleem?
Op me laptop krijg ik trouwens in Outlook ook een melding dat die geen verbinding kan maken.
Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen.
in grote lijnen gaat het goed volgens mij, Ik doe het volgende:
Open email op me telefoon >> Ga naar instellingen en klik op Account toevoegen.
>> Vervolgens vul ik me email en wachtwoord in en kies POP3 als optie als ik op inloggen klik.
Vervolgens kom ik in wat server instellingen. Deze laat ik staan zoals ze nu staan en verander er niets aan..
Ik klik vervolgens weer op volgende en dan krijg ik de volgende melding:
pop3.DOMEINNAAM.nl reageert niet. U kunt het instelproces voortzetten, Maar u kunt pas emails verzenden en ontvangen nadat uw account is geverifieerd. Ik krijg dezelfde melding als ik een IMAP account wil toevoegen.
Ik heb echt geen idee wat er fout kan zijn. Iemand ervaringen met dit probleem?
Op me laptop krijg ik trouwens in Outlook ook een melding dat die geen verbinding kan maken.
Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen.