Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westerwil
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-04-2023
Mijn vraag
...Ik heb me net een nieuwe pc aangeschaft met i9 processor, 16 Gig ram, 2 SSD harde schijven, 6 Gig NVIDEA videokaart.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...En toch draait Premiere Pro niet vlot op dit systeem. Geluid en video gaan met horten en stoten.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Op mijn oude pc met i7 processor, 8 Gig ram et 2 Gig videokaart NVIDEA loopt het programma wel soepel.

Ik begrijp het niet.
Verder gaat mijn nieuwe pc heel goed, vlot, start dadelijk op en ik kan andere video's met gemak afspelen.

Op voorhad dank indien iemand een idee zou hebben....

Groetjes,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-09 23:03
Weet je ook exacte specs (inclusief voeding). wij hebben geen glazen bol

Don't let perfect be the enemy of good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 12:02

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Westerwil schreef op maandag 11 februari 2019 @ 17:41:
Mijn vraag
...Ik heb me net een nieuwe pc aangeschaft met i9 processor, 16 Gig ram, 2 SSD harde schijven, 6 Gig NVIDEA videokaart.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...En toch draait Premiere Pro niet vlot op dit systeem. Geluid en video gaan met horten en stoten.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Op mijn oude pc met i7 processor, 8 Gig ram et 2 Gig videokaart NVIDEA loopt het programma wel soepel.

Ik begrijp het niet.
Verder gaat mijn nieuwe pc heel goed, vlot, start dadelijk op en ik kan andere video's met gemak afspelen.

Op voorhad dank indien iemand een idee zou hebben....

Groetjes,
Wat ik mis bijvoorbeeld zijn je specs, Windows versie en of je de laatste NVIDIA drivers hebt geïnstalleerd. Daarbij raad ik je ook aan eens de instellingen te doorlopen en daarbij ook op het internet of in de handleiding te zoeken naar instellingen die bevordelijk zijn voor de snelheid.

Zo is het aan te raden de GPU acceleratie instellingen na te kijken en ook een aparte SSD te gebruiken als scratch disk. Dit zijn zo maar wat dingen die je kan controleren.

We hebben dus écht meer info nodig.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucyLG
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 25-07-2024
Heb je het probleem alleen met nieuwe beelden of ook met de oude beelden die wel goed liepen op de oude compu?

Flickering kan aan meer dingen liggen.