Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• rickbeunk
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 08-03 11:48
Ik heb een 2 jaar oude iPhone 6 16GB, en sinds vorige week haalt de telefoon niet meer automatisch berichten op. De berichten komen pas binnen wanneer ik een app open, bijvoorbeeld als ik whatsapp open, dan pas komen alle berichten binnen.
Ik heb de iphone gereset, dit heeft echter niet geholpen.Ook heb ik zo veel mogelijk geprobeerd de opslag te verminderen, dit heeft ook niet geholpen.
Iemand die hier ook ervaring mee heeft gehad of een oplossing heeft?

Alle reacties

• Maart1992
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 20:28
Hi Rickbeunk,

Heb je WhatsApp in de achtergrond wel gewoon openstaan of sluit je de app?
Welke versie van IOS heb je draaien?

• rickbeunk
Beste @Maart1992
Af en toe sluit ik alle apps op de achtergrond af, maar als whatsapp nog op de achtergrond draait, krijg ik ook geen berichten binnen. Ik heb de nieuwste versie van iOS draaien, namelijk 12.1.4.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

@rickbeunk Al gekeken bij berichtgeving ?

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• rickbeunk
@Hackus Ja, zowel bij de algemene instellingen als bij de instellingen van whatsapp staat berichtgeving aan.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

rickbeunk schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:39:
@Hackus Ja, zowel bij de algemene instellingen als bij de instellingen van whatsapp staat berichtgeving aan.
Ververs op de achtergrond ?

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• rickbeunk
Ja staat allemaal aan. Het gekke is dat bepaalde apps geen meldingen meer geven, maar andere apps wel. Zo krijg ik dus geen meldingen van whatsapp, snapchat en instagram, maar wel van bijvoorbeeld marktplaats.
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True