Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 2 jaar oude iPhone 6 16GB, en sinds vorige week haalt de telefoon niet meer automatisch berichten op. De berichten komen pas binnen wanneer ik een app open, bijvoorbeeld als ik whatsapp open, dan pas komen alle berichten binnen.
Ik heb de iphone gereset, dit heeft echter niet geholpen.Ook heb ik zo veel mogelijk geprobeerd de opslag te verminderen, dit heeft ook niet geholpen.
Iemand die hier ook ervaring mee heeft gehad of een oplossing heeft?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maart1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-08 11:03
Hi Rickbeunk,

Heb je WhatsApp in de achtergrond wel gewoon openstaan of sluit je de app?
Welke versie van IOS heb je draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste @Maart1992
Af en toe sluit ik alle apps op de achtergrond af, maar als whatsapp nog op de achtergrond draait, krijg ik ook geen berichten binnen. Ik heb de nieuwste versie van iOS draaien, namelijk 12.1.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd Al gekeken bij berichtgeving ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Hackus Ja, zowel bij de algemene instellingen als bij de instellingen van whatsapp staat berichtgeving aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2019 @ 12:39:
@Hackus Ja, zowel bij de algemene instellingen als bij de instellingen van whatsapp staat berichtgeving aan.
Ververs op de achtergrond ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja staat allemaal aan. Het gekke is dat bepaalde apps geen meldingen meer geven, maar andere apps wel. Zo krijg ik dus geen meldingen van whatsapp, snapchat en instagram, maar wel van bijvoorbeeld marktplaats.
Pagina: 1