ISRA2 en AOP verplaatsen BINNEN meterkast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 11:55

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Topicstarter
Ik heb recentelijk in een nieuw aangekochte woning zowel KPN als Ziggo over de vloer gehad om mijn ISRA-punt en AOP te verplaatsen van de woonkamer naar de meterkast. Nu ben ik bezig om de meterkast op orde te brengen, en de locatie van het ISRA-punt en het AOP komen wat onhandig uit. Ik zou ze dus eigenlijk en klein stukje (paar cm) willen verplaatsen naar een andere plek op dezelfde wand.

Het lijkt me wat onzinnig om hiervoor weer KPN en Ziggo in te schakelen omdat ik dan waarschijnlijk wéér een paar honderd euro armer ben. Op mijn AOP zit gewoon een schroef, en ik neem aan dat deze daardoor makkelijk te openen en verplaatsen is.

Hoe kan ik echter mijn ISRA2 verplaatsen? Worden er dan zegels verbroken?

(Ik ben me ervan bewust dat ik er officieel niet aan mag komen.)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x9YV0Mm8LHa7ITYTygRG54GR/thumb.jpg

ingen vill veta var du köpt din tröja

Beste antwoord (via gday op 12-02-2019 13:47)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:20
De ISRA kun je volgens mij niet openen zonder hem te beschadigen.

Zie foto, dat pinnetje bovenaan krijg je niet los zonder te beschadigen denk ik, zo zag het er iig wel uit toen de monteur bij mij zo'n ISRA punt kwam plaatsen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:28
Kun je aangeven hoeveel je het gekost heeft om beide punten van woonkamer naar meterkast te verplaatsen?
Ik moet ook nog eens zoiets laten uitvoeren namelijk.
Hebben ze dat via bestaande leidingen gedaan? Of via de kruipruimte? Of buitenom om het huis gegraven?

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:20
De ISRA kun je volgens mij niet openen zonder hem te beschadigen.

Zie foto, dat pinnetje bovenaan krijg je niet los zonder te beschadigen denk ik, zo zag het er iig wel uit toen de monteur bij mij zo'n ISRA punt kwam plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 11:55

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Topicstarter
BrainCrash schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:38:
Kun je aangeven hoeveel je het gekost heeft om beide punten van woonkamer naar meterkast te verplaatsen?
Ik moet ook nog eens zoiets laten uitvoeren namelijk.
Hebben ze dat via bestaande leidingen gedaan? Of via de kruipruimte? Of buitenom om het huis gegraven?
KPN was €363,- en Ziggo €181,50. Alles is via de kruipruimte gedaan.
ThinkPadd schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:41:
De ISRA kun je volgens mij niet openen zonder hem te beschadigen. Zie foto.

Dat pinnetje bovenaan krijg je niet los zonder te beschadigen denk ik, zo zag het er iig wel uit toen de monteur bij mij zo'n ISRA punt kwam plaatsen.
Ik heb dat plastic schroefje zien zitten op mijn ISRA-punt inderdaad, maar die moet je dus beschadigen om de boel open te krijgen?

Dan zou de enige manier voor verplaatsen zijn om gewoon het stuk hout waar het ISRA-punt op zit eruit te zagen, en dat plastic schroefje vanaf de achterkant in te drukken om het te openen? :')

[ Voor 3% gewijzigd door gday op 11-02-2019 14:06 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:26

talin

ES-MA

gday schreef op maandag 11 februari 2019 @ 13:47:
[...]

Dan zou de enige manier voor verplaatsen zijn om gewoon het stuk hout waar het ISRA-punt op zit eruit te zagen, en dat plastic schroefje vanaf de achterkant in te drukken om het te openen? :')
dat want:
Wanneer is de verplaatsing niet noodzakelijk?
Een verplaatsing is niet noodzakelijk als u de huidige plek van de aansluiting onhandig vindt. Of niet mooi. Voor een niet noodzakelijke verplaatsing moet u zelf betalen. Vraag uw netbeheerder wat dit kost. Uw netbeheerder mag niet meer vragen dan de werkelijk gemaakte kosten.
via: https://www.consuwijzer.n...atsen-telefoonaansluiting

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!