Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Innogy aan / uit met vloerverwarming

Pagina: 1
Acties:

• Tielensio
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 16-02 20:30
Ik zit er aan te denken om Innogy aan te schaffen om een zone verdeling te kunnen toepassen. Nu moet ik telkens de kamerthermostaat (vloerverwarming) opschroeven om 1 of 2 andere kamers warm te krijgen.

Innogy lijkt me een mooie oplossing. Ik zat de producten te bekijken en zag toen dat de benodigde thermostaat een aan / uit betreft. Dit lijkt me in deze tijd met de modulerende ketels niet de mooiste oplossing. Met name omdat mijn vloerverwarming als hoofdverwarming fungeert en dit een traag systeem is. Zelf zeggen ze op de site dat dit niet uitmaakt aangezien de ketel moduleert. Dit heb ik opgezocht en hier verschillende de meningen ook over. Zo wordt gezegd dat een vloerverwarming alsware als een aan/ uit werkt.
Het merendeel van de personen op de diverse forums adviseren nog altijd een modulerende thermostaat bij een modulerende ketel.

Wat is jullie mening en zijn er andere betere oplossingen? Heb geen verstand van Raspberry en de Honeywell Evo is me te duur :)

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True