Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe kan ik verbinden met een useoneX netwerk via Linux?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tijs Beek
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 17-02 11:22
Verbinden met een Linux PC tot Scholl netwerk die useoneX gebruikt.

Het is me niet gelukt.
Wanneer ik gewoon op het netwerk druk blijft hij laden.

Ik ben daarna via connect to hidden network verbonden. Hier heb ik username en password ingevuld. Maar het werkt nog steeds niet.

De school gebruikt useoneX. Dus ik denk dat het alleen op Windows kan. Weet iemand nog iets wat ik kan doen?

Alle reacties

• iwanscholten
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15:45

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:29

rens-br

Moderator Mobile & IN
Tijs Beek schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:28:
De school gebruikt useoneX. Dus ik denk dat het alleen op Windows kan. Weet iemand nog iets wat ik kan doen?
Contact opnemen met de system admin van de school, die kan je precies vertellen wat je moet instellen (of dat het niet ondersteund wordt)

Tevens is je openingspost een beetje aan de karige kant, aan 'het werk niet' hebben we helaas niet zoveel aan namelijk. Kun je het volgende toevoegen:
- Wat heb je al geprobeerd, gevonden en gedaan?
- Krijg je foutmeldingen, zo ja welke?
- Welke hardware gebruik je allemaal en wat draait erop?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True