RSS Feed voor Digital Signage gebruik.

Pagina: 1
Acties:
  • 471 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1180454

Topicstarter
Hey! Ik ben op zoek naar een mooie (het liefst kant en klaar, waar ik enkel de feed link hoef aan te passen) RSS Feed "one-page" pagina. Dus een pagina met echt alleen een rss feed die automatisch door de berichten heen scrolled.
Ik heb hier een voorbeeldje om er een beter beeld bij te krijgen: http://prntscr.com/mjhem7

Heeft iemand misschien zoiets moois voor mij? Of weet iemand dit te maken?
Ik ga het gebruiken voor Narrowcasting op mijn eigen tv. Ik gebruik Yodeck hiervoor.

:)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:41

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Infobeamer is geloof ik wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:29
'Rss feed scroller' geeft mij al veel resultaten die voldoen aan je requirements.
Heb je zelf al eens gezocht?
Zo ja, wat kwam je tegen?
Wat waren je bevindingen?

We verwachten hier wel wat eigen inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Anoniem: 1180454 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:22:
Heeft iemand misschien zoiets moois voor mij? Of weet iemand dit te maken?
Nee, sorry, hier in de Devschuur® hebben we 't over zélf maken; Waar vind ik...?-topics zijn hier dus niet de bedoeling en als je wil dat iemand 't voor je maakt valt dat onder werving en kun je dus terecht in Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! wat niet voor niets hier bovenaan 't forum staat te prijken ;)

Mocht je wel van plan zijn zelf wat te ondernemen dan ben je van harte welkom een nieuw topic te openen, maar hanteer daarbij dan a.u.b. onze Quickstart.

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 11-02-2019 11:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.