Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal ik voornamelijk gebruiken voor gamen, denk hierbij bijvoorbeeld aan Rainbow Six en Battlefield V. Ik heb geen plannen om ernaast te streamen of editten etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst ga ik tot een maximum van 650 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik al en daar hoeft dus geen rekening mee gehouden te worden, ook heb ik al de benodigde software. De 650 euro die ik wil uitgeven is enkel besteed aan de componenten. Er wordt niks meegenomen van een andere computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen specifieke eisen die meegenomen moeten worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In mijn lijst heb ik voor Intel i.p.v. AMD gekozen. Het liefst blijf ik hierbij ook al kan het ietwat duurder uitvallen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Overklokken is iets wat ik niet zal doen.
Wat verwacht je van ons?
Zelf heb ik al een lijst gemaakt waarvan ik dacht wel een redelijke Build zou zijn:
Zelf weet ik niet het meeste over computers en daarom vraag ik jullie advies: Is het een redelijke PC die in verhouding is? aangezien ik tot 650 euro wil uitgeven, waar zou ik willen verbeteren zodat ik in de toekomst veiliger zit als ik wil upgraden?
Alvast bedankt voor de hulp!
De PC zal ik voornamelijk gebruiken voor gamen, denk hierbij bijvoorbeeld aan Rainbow Six en Battlefield V. Ik heb geen plannen om ernaast te streamen of editten etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst ga ik tot een maximum van 650 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur heb ik al en daar hoeft dus geen rekening mee gehouden te worden, ook heb ik al de benodigde software. De 650 euro die ik wil uitgeven is enkel besteed aan de componenten. Er wordt niks meegenomen van een andere computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb geen specifieke eisen die meegenomen moeten worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In mijn lijst heb ik voor Intel i.p.v. AMD gekozen. Het liefst blijf ik hierbij ook al kan het ietwat duurder uitvallen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen/wensen.
Ga je overklokken?
Overklokken is iets wat ik niet zal doen.
Wat verwacht je van ons?
Zelf heb ik al een lijst gemaakt waarvan ik dacht wel een redelijke Build zou zijn:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-8100 Boxed | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Gigabyte H310M A | € 61,90 | € 61,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 38,90 | € 38,90 |
| 1 | Sharkoon T3-W Blauw | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2400C14 | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | Corsair VS450 (80Plus) | € 53,46 | € 53,46 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 555,96 | |
Zelf weet ik niet het meeste over computers en daarom vraag ik jullie advies: Is het een redelijke PC die in verhouding is? aangezien ik tot 650 euro wil uitgeven, waar zou ik willen verbeteren zodat ik in de toekomst veiliger zit als ik wil upgraden?
Alvast bedankt voor de hulp!