Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal gebruikt worden voor veel dagelijks gebruik met 2 schermen, streamen, browsen.
in de toekomst wil ik ook meer gaan doen met videobewerking in 4K.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb nadat ik mijn 5k iMac en oude iPhone verkocht heb ongeveer een budget van 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2 HP-LP2065 monitoren die ik in eerste instantie hierop wil gaan gebruiken, in de toekomst zoek ik nog 2 breedbeeldschermen misschien O-LED.
Verder Heb ik nog wel 1 of 2 ATX voedingen liggen van ongeveer 500 a 600 Watt (type weet ik zo even niet)
Toestenbord en muis.
Logitech Z-5500 audio speakers
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart
Moederbord
M.2 SSD type-M
Computer case
DDR-4 Ram geheugen
Waterkoeling (intern)
processor met HT of misschien toch AMD ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwa videokaart ik ben altijd wel geneigd om voor nvidia, kwa merk ben ik vrij open al ben ik geen fan van MSI (in het verre verleden wel een problemen mee gehad)
Kwa moederbord ben ik wel erg aan Asus gehecht, maar mocht iemand mij kunnen overtuigen om te kiezen voor een ander merk dan sta ik daar voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een M.2 SSD met het type-M aansluiting van ongeveer 500GB voor de snelste prestaties.
Verdere HDD's en ODD's zijn niet nodig.
Minimaal 32-GB ram met uitbreidmogelijkheden naar 64 (toekomst)
Ik wil met name de CPU gaan waterkoelen om de pc zo stil en stabiel mogelijk te maken.
het liefste wil ik een mirco-ATX of zelfs een mini-ITX met een optische audio uitgang
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, maar later denk ik wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
De rede waarom ik mijn vraag hier stel is ik heb een tijdje een mac gehad en ben er een tijdje uit geweest.
Ik merk nu toch wel dat er erg veel veranderd is en dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Misschien/twijfel:
Thermaltake Core V21 Black Micro ATX Case
Cooler Master Elite 130
Corsair Carbide Air 240 Zwart
De pc zal gebruikt worden voor veel dagelijks gebruik met 2 schermen, streamen, browsen.
in de toekomst wil ik ook meer gaan doen met videobewerking in 4K.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb nadat ik mijn 5k iMac en oude iPhone verkocht heb ongeveer een budget van 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2 HP-LP2065 monitoren die ik in eerste instantie hierop wil gaan gebruiken, in de toekomst zoek ik nog 2 breedbeeldschermen misschien O-LED.
Verder Heb ik nog wel 1 of 2 ATX voedingen liggen van ongeveer 500 a 600 Watt (type weet ik zo even niet)
Toestenbord en muis.
Logitech Z-5500 audio speakers
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart
Moederbord
M.2 SSD type-M
Computer case
DDR-4 Ram geheugen
Waterkoeling (intern)
processor met HT of misschien toch AMD ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwa videokaart ik ben altijd wel geneigd om voor nvidia, kwa merk ben ik vrij open al ben ik geen fan van MSI (in het verre verleden wel een problemen mee gehad)
Kwa moederbord ben ik wel erg aan Asus gehecht, maar mocht iemand mij kunnen overtuigen om te kiezen voor een ander merk dan sta ik daar voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een M.2 SSD met het type-M aansluiting van ongeveer 500GB voor de snelste prestaties.
Verdere HDD's en ODD's zijn niet nodig.
Minimaal 32-GB ram met uitbreidmogelijkheden naar 64 (toekomst)
Ik wil met name de CPU gaan waterkoelen om de pc zo stil en stabiel mogelijk te maken.
het liefste wil ik een mirco-ATX of zelfs een mini-ITX met een optische audio uitgang
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, maar later denk ik wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
De rede waarom ik mijn vraag hier stel is ik heb een tijdje een mac gehad en ben er een tijdje uit geweest.
Ik merk nu toch wel dat er erg veel veranderd is en dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i9-9900K Boxed | € 525,89 | € 525,89 |
| 1 | ASRock Z390 Phantom Gaming-ITX/AC | € 186,95 | € 186,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15 | € 235,55 | € 235,55 |
| 1 | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 101,- | € 101,- |
| 1 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 232,01 | € 232,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.281,40 | |
Misschien/twijfel:
Thermaltake Core V21 Black Micro ATX Case
Cooler Master Elite 130
Corsair Carbide Air 240 Zwart
[ Voor 39% gewijzigd door blackgoku op 14-02-2019 23:39 ]