Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Justin3112
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 21-04 17:52
Hallo tweakers, :)

Ik krijg binnenkort sleutel van mijn nieuwe huis en ben aan het kijken naar de verlichting.
Voor de badkamer en keuken koof zoek ik smart inbouw spotjes voor een redelijke prijs.
De spotjes wil ik kunnen groeperen en kunnen bedienen via een app.

Ik overweeg om de volgende spotjes aan te schaffen:
https://www.gearbest.com/...d=1433363?lkid%3D12753581

Youtube:
YouTube: Xiaomi PHILIPS Downlights | Your home more Smart, Cozy & Energy Effi...

Specs:
Kleur Temperatuur: 3000 -5700 k
Lumen: 200

De spotjes moeten in de badkamer en keuken voldoende licht bieden, maar ik heb geen idee of de aantal lumen voldoende is.

Idee is om in de badkamer 4 spotjes te plaatsen en in de keuken koof (4 mtr) 6 spotjes.
Badkamer heeft een oppervlakte van: 5.3 m2
Keuken heeft een oppervlakte van: 9m2

Ik heb gezocht op het forum, maar ik kan weinig over dit product vinden.
Hebben jullie ervaring met deze spotjes ?
en hebben jullie eventueel betere alternatieven? :)

• Xfix
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22:00
Zitten er op dit moment al spotjes op de plekken?
Anders kan je namelijk ook kijken naar de Tradfri spotjes van Ikea die werken met de GU10 aansluiting.

De jongen van het filmpje is ook aanwezig in dit forum, dus misschien kan je hem even opzoeken en een PM sturen als je echt voor de Xiaomi's wil gaan ;)
gallery: kanem0chi

• FiXeR.nl
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
Kijk ook eens naar de Ikea Tradfri lijn. Daar zijn de slimme spotjes spotgoedkoop ;-) . Slechts €6,99 per spotje, en daarnaast nog meer keuze in de winkel.

https://www.ikea.com/nl/n...partments/lighting/36812/

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True