Ik ben fan van dingen
Verwijderd
Verwijderd
Het niveau van de gemiddelde Worldcom-medewerker ligt ergens tussen ITO en IVBO
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Verwijderd
Denk dat het aan jou ligt, de site doet het perfect regio Milieudienst Rijnmond
Dus geen foutje van UU-Net ik vind het trouwens best wel een fijn netwerk hebben. De mensen achter UU-Net (voormalig NL-Net hierin nederland) waren relaxd maar zoals iedere grote provider kunnen ze hun diensten niet blijven aanbieden tegen torenhoge prijzen vandaar korten op het personeel.
Duister; dan ligt het waarschijnlijk aan ons idd.Op dinsdag 24 juli 2001 10:01 schreef NewAgePerformance het volgende:
[..]
Denk dat het aan jou ligt, de site doet het perfect regio Milieudienst Rijnmond
Dus geen foutje van UU-Net ik vind het trouwens best wel een fijn netwerk hebben. De mensen achter UU-Net (voormalig NL-Net hierin nederland) waren relaxd maar zoals iedere grote provider kunnen ze hun diensten niet blijven aanbieden tegen torenhoge prijzen vandaar korten op het personeel.
Ik ben fan van dingen
Ik dacht dat eigenlijk ook, na een keer netcraft afstruinen.Op dinsdag 24 juli 2001 10:10 schreef Kertje het volgende:
ik dacht dat uunet wel een dikke uptime van 99.9 % gemiddeld had...
Ik ben fan van dingen
Verwijderd
ze hebben ook tabelletjes op hun eigen site daarover, nu is de vraag hoe betrouwbaar is dat, maar gezien de grootte van het bedrijf lijkt me wel dat ze uptime kunnen monitoren zoals het moetOp dinsdag 24 juli 2001 10:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik dacht dat eigenlijk ook, na een keer netcraft afstruinen.
als ik www.dcmr.nl/index.htm intiep doet ie ut wel, en anders niet; lijkt wel of de webserver dan niet weet dat ie naar een index.bla moet zoeken... maar ja als het van buitenaf wel lukt..
Ik ben fan van dingen
Verwijderd
ja. maar ja, is wel allemaal dezelfde LAN natuurlijk... Misschien heeft UUNet een IP check ingebouwd zodat we onze eigen site niet meer zienOp dinsdag 24 juli 2001 10:23 schreef NewAgePerformance het volgende:
Hier gaat het namelijk perfect heb je al eens is een andere pc gepakt? Met een andere browser?
Jij hebt toch niet stiekum ook ined.htm erachter getypt heh? Of dat je bij UUNet werkt ofzo...
Ik ben fan van dingen
En waarkom jij dan vandaan ITO ofzo aangezien je het verschil niet weet tussen ITO en IVBO (HET IS BEIDE HET ZELFDE!Op dinsdag 24 juli 2001 09:57 schreef The_Jester het volgende:
UUNET was altijd erg goed en ze hebben de grootste en snelste backbone ter wereld. Het is pas misgegaan toen MCI/Worldcom de boel heeft overgenomen.
Het niveau van de gemiddelde Worldcom-medewerker ligt ergens tussen ITO en IVBO![]()
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Ik denk dat gewoon niemand meer weet hoe de scholen in elkaar zitten sinds de afschaffin van de mammoetwet. (bijv. is MAVO nu MVBO ??)Op dinsdag 24 juli 2001 10:27 schreef cool0 het volgende:
[..]
En waarkom jij dan vandaan ITO ofzo aangezien je het verschil niet weet tussen ITO en IVBO (HET IS BEIDE HET ZELFDE!)
[offtopic btw]
Ik ben fan van dingen
Verwijderd
Nu kun je het natuurlijk schuiven op overmacht, maar er was nergens iets te bekennen op de storingspagina... helpdesk onbereikbaar, dat was ook niet echt fijn...
Maarja, downtime, daar kan zich niemand van vrijspreken; die heeft iedereen gewoon eens...
Maar bij mij doet die pagina het ook gewoon, misschien is het een DNS probleem en omdat onze DNSen nog geen refresh hebben gehad werkt het bij ons nog gewoon? (Of omgekeerd, jouw DNS ligt achter?)
Verwijderd
Verwijderd
Ik helaas niet lijkt me wel leuk om daar een beetje met routers te prutsenOp dinsdag 24 juli 2001 10:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ja. maar ja, is wel allemaal dezelfde LAN natuurlijk... Misschien heeft UUNet een IP check ingebouwd zodat we onze eigen site niet meer zien
Jij hebt toch niet stiekum ook ined.htm erachter getypt heh? Of dat je bij UUNet werkt ofzo...
Op dinsdag 24 juli 2001 11:04 schreef NewAgePerformance het volgende:
[..]
Ik helaas niet lijkt me wel leuk om daar een beetje met routers te prutsen
Ik ben fan van dingen