Is UUNet gaar ofzo?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Want 'mijn' internetpagina is ineens weg. Degene die het normaal beheert is er nog niet en ik denk; 'laat ik eens wat vooronderzoek doen' :) Ik kan iig niets vinden op de webpages van UUNet. :(

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Als je wat meer info geeft kunnen wij er ook wat mee :) Zoals url etc...

Verwijderd

He, je hebt het wel over UUNet he... verwacht TORENHOGE rekeningen en een service die zelfs een kind van 3 jaar beter kan geven :) Maar affijn... flink bellen, flink lullig doen, helpt veel :)

• Ravity
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04 18:10
Ja. UUnet is gaar. Had ooit eens een offerte aangevraagt voor transit. Wel bevestiging gehad, dat ze mijn mail hadden ontvangen... Maar verder geen offerte. Met die gasten doe ik dus geen zaken.

Verwijderd

Onze UU-Net verbinding hobbelt nog... Ik ben zelf ook niet echt 100% tevreden over UU-Net, die club is gewoon te groot en problemen worden vaak niet opgelost, offertes worden bijna nooit op tijd gemaakt... Die ene klant extra boeit hun volgens mij gewoon niet, maarja, ze zijn de grootste ter wereld en dan mag je je die arrogantie blijkbaar veroorloven.

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter

Ik ben fan van dingen

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

UUNET was altijd erg goed en ze hebben de grootste en snelste backbone ter wereld. Het is pas misgegaan toen MCI/Worldcom de boel heeft overgenomen.

Het niveau van de gemiddelde Worldcom-medewerker ligt ergens tussen ITO en IVBO :r :r

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 09:53 schreef ThE_ED het volgende:
url= www.dcmr.nl

:)
Denk dat het aan jou ligt, de site doet het perfect regio Milieudienst Rijnmond :)

Dus geen foutje van UU-Net ik vind het trouwens best wel een fijn netwerk hebben. De mensen achter UU-Net (voormalig NL-Net hierin nederland) waren relaxd maar zoals iedere grote provider kunnen ze hun diensten niet blijven aanbieden tegen torenhoge prijzen vandaar korten op het personeel.

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 10:01 schreef NewAgePerformance het volgende:

[..]

Denk dat het aan jou ligt, de site doet het perfect regio Milieudienst Rijnmond :)

Dus geen foutje van UU-Net ik vind het trouwens best wel een fijn netwerk hebben. De mensen achter UU-Net (voormalig NL-Net hierin nederland) waren relaxd maar zoals iedere grote provider kunnen ze hun diensten niet blijven aanbieden tegen torenhoge prijzen vandaar korten op het personeel.
Duister; dan ligt het waarschijnlijk aan ons idd. :( Ik wordt automatisch geredirect naar http://www.nl.uu.net/home.asp

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

ik dacht dat uunet wel een dikke uptime van 99.9 % gemiddeld had...

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 10:10 schreef Kertje het volgende:
ik dacht dat uunet wel een dikke uptime van 99.9 % gemiddeld had...
Ik dacht dat eigenlijk ook, na een keer netcraft afstruinen.

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 10:13 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik dacht dat eigenlijk ook, na een keer netcraft afstruinen.
ze hebben ook tabelletjes op hun eigen site daarover, nu is de vraag hoe betrouwbaar is dat, maar gezien de grootte van het bedrijf lijkt me wel dat ze uptime kunnen monitoren zoals het moet :)

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
duister:

als ik www.dcmr.nl/index.htm intiep doet ie ut wel, en anders niet; lijkt wel of de webserver dan niet weet dat ie naar een index.bla moet zoeken... maar ja als het van buitenaf wel lukt.. :? ?!

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Hier gaat het namelijk perfect heb je al eens is een andere pc gepakt? Met een andere browser?

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 10:23 schreef NewAgePerformance het volgende:
Hier gaat het namelijk perfect heb je al eens is een andere pc gepakt? Met een andere browser?
ja. maar ja, is wel allemaal dezelfde LAN natuurlijk... Misschien heeft UUNet een IP check ingebouwd zodat we onze eigen site niet meer zien >:)
Jij hebt toch niet stiekum ook ined.htm erachter getypt heh? Of dat je bij UUNet werkt ofzo... :P

Ik ben fan van dingen

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Op dinsdag 24 juli 2001 09:57 schreef The_Jester het volgende:
UUNET was altijd erg goed en ze hebben de grootste en snelste backbone ter wereld. Het is pas misgegaan toen MCI/Worldcom de boel heeft overgenomen.

Het niveau van de gemiddelde Worldcom-medewerker ligt ergens tussen ITO en IVBO :r :r
En waarkom jij dan vandaan ITO ofzo aangezien je het verschil niet weet tussen ITO en IVBO (HET IS BEIDE HET ZELFDE! |:( )

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 10:27 schreef cool0 het volgende:

[..]

En waarkom jij dan vandaan ITO ofzo aangezien je het verschil niet weet tussen ITO en IVBO (HET IS BEIDE HET ZELFDE! |:( )
Ik denk dat gewoon niemand meer weet hoe de scholen in elkaar zitten sinds de afschaffin van de mammoetwet. (bijv. is MAVO nu MVBO ??)

[offtopic btw]

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Tja.. we hebben er met UU-Net ook al eens meer dan 24 uur eruit gelegen.. kabelbreuk in Eindhoven o.i.d. en dat in een weekend.

Nu kun je het natuurlijk schuiven op overmacht, maar er was nergens iets te bekennen op de storingspagina... helpdesk onbereikbaar, dat was ook niet echt fijn...

Maarja, downtime, daar kan zich niemand van vrijspreken; die heeft iedereen gewoon eens...

Maar bij mij doet die pagina het ook gewoon, misschien is het een DNS probleem en omdat onze DNSen nog geen refresh hebben gehad werkt het bij ons nog gewoon? (Of omgekeerd, jouw DNS ligt achter?)

Verwijderd

Tot nu toe erg tevreden met UUnet. Inbellen wil wel eens een keer mislukken, maar connectiesnelheid en transferrates zijn prima in orde.

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 10:26 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

ja. maar ja, is wel allemaal dezelfde LAN natuurlijk... Misschien heeft UUNet een IP check ingebouwd zodat we onze eigen site niet meer zien >:)
Jij hebt toch niet stiekum ook ined.htm erachter getypt heh? Of dat je bij UUNet werkt ofzo... :P
Ik helaas niet lijkt me wel leuk om daar een beetje met routers te prutsen :)

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 11:04 schreef NewAgePerformance het volgende:

[..]

Ik helaas niet lijkt me wel leuk om daar een beetje met routers te prutsen :)
:) Tis maar goed dat ik er niet werk want je ziet wel dat ik tievauden on the fly maak :P

Ik ben fan van dingen

Pagina: 1