McVirus...... terugbladeren in history

Pagina: 1
Acties:

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Ik zit nog steeds met een vraag... een heeeele tijd geleden heb ik dezelfde vraag gesteld... maar die is niet beantwoord... mogelijk omdat hij niet werd begrepen...

Dus nog een poging nu hij toch weer ter sprake is gekomen...

Even een quote..
Op dinsdag 24 juli 2001 01:21 schreef McVirusS het volgende:
6. je kan wel terug browsen in de tijd en altijd nog threads vinden met de search
Wat betreft die search... daarmee kan je inderdaad oudere topics terugvinden.

Maar wat betreft dat tergug browsen in de tijd.... dat gaat helaas (voor zover ik kan zien) niet verder terug dan 1 dag.

Als ik in EEN subforum zit (bijvoorbeeld [GT] dan zie ik daar een hele vracht topics staan... In al die topics is binnen nu en 48 uur geleden een post gedaan... daarna gaan ze naar een volgende bladzijde. Op zich niets nieuws aan... Maar wat wel nieuw is, dat is dat je die nieuwe bladzijde (Weer voor zover ik kan zien) niet meer aanklikken.

Als je in een lang topic zit, staan er dus een vracht van die getallen in de donker blauwe balk onderaan de pagina... dat WAS ook zo bij het overzicht van topics in een subforum... En daarmee kon je dus heerlijk terugbrowsen.... en DAT kan dus niet meer :'(

McVirus... jij zegt dat het wel kan... ik mis hier iets... please help me out

Verwijderd

euhm... je kan toch kiezen voor 'show topics van de laatste X dagen? :?

Verwijderd

Misschien was dat alleen in UBB

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Als je een forum opent zit er onderaan gewoon een pulldown menu waarin je kunt kiezen om alle topics van de laatste xx dagen weer te geven. Of als je erg bikkel bent alle topics :)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 09:48 schreef Daniel Kegel het volgende:
Als je een forum opent zit er onderaan gewoon een pulldown menu waarin je kunt kiezen om alle topics van de laatste xx dagen weer te geven. Of als je erg bikkel bent alle topics :)
tja... maar het gaat dus NIET over als je een topic hebt geopend... maar juist als je die hele vracht topics onder elkaar ziet... die allemaal sinds 48 uur terug actief zijn geweest....

maar ik zal ook nog even zoeken naar wat de posters voor je noemen....

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
|:(

* WFvN moet toch eens beter uit z'n doppen kijken

Ik zie nu AL wat wordt bedoeld met dat 'pulldownmenu'.
Goed... je kan dus terugbladeren...

1 nadeel aan dit systeem... en dat slaat op het bikkelen waar Daniel Kegel het over heeft...

Stel dat je ergens een flink wat dagen terug wilt zoeken.... eerst kon dat lekker per pagina (net zoals in de topics... pagina 1 pagina 2 etc) maar nu wordt de lijst alleen maar langer (en onoverzichtelijker en zwaarder voor de pc?) naarmate je verder terug browst...... :'(

Mgoed... de mogelijkheid bestaat dus wel....

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Moet je voor de grap eens alle topics laten zien in SG... Nee, ik vind dit ook best wel vervelend, je kan in HK en SG nog steeds niet zoeken, dus als je een topic zoekt zul je de find van IE moeten gebruiken en alle topics laten zien...

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 10:22 schreef WieMie het volgende:
Moet je voor de grap eens alle topics laten zien in SG...
jah... nu net....
Krijg een leuke melding dat door het scriptje de explorer wel een errug traag zou kunnen worden en dat de pc mogelijk vast zal draaien......

GIMME THE SEPARATE HISTORY-PAGES BACK...

please.....
Pagina: 1