[TP-Link TL-WR902AC] verbinden met WIFI hotspot iPhone SE

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald75
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-10 13:06
Hi allemaal,

Hier een zondagmiddag probleempje waar ik echt niet meer uit kom en op het grote boze internet niet veel over te vinden is.

Met mijn WR902AC tot op heden nooit een probleem gehad: ik kan in hotels & vakantieparken gewoon connecten met het openbare wifi netwerk en zodoende mijn eigen wifi hotspot aanleggen.

Nu was er van de week een stroomstoring dus dacht ik mijn WR902AC te connecten met de wifi hotspot van mijn iphone SE / Vodafone. Dat ging dus niet: de WR902AC geeft geen (fout)melding en de iPhone SE geeft geen blauw balkje dat er iemand verbonden is.

Hetzelfde scenario maar dan met een iPhone 7 / Robin Mobile: succes, geen prolbeem!

Het rare: wil ik met mijn iPhone 7 verbinding maken met de iPhone SE dan krijg ik de volgende melding op mijn iPhone SE:

https://imgur.com/a/awI9SHE

Connect ik met mijn laptop naar de hotspot van de iPhone SE dan gaat dit WEL goed. En ja; het wachtwoord is overal goed ingesteld :-)

Dus sindsdien ben ik aan het zoeken OF het ligt aan een setting bij Apple (een of andere blokkade, verificatie???) OF de WR902AC kan iets niet / mist een setting oid.

Wie heeft de gouden tip :-)

[ Voor 18% gewijzigd door ronald75 op 10-02-2019 16:50 ]