Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goede en snelle grafische laptop gezocht voor design werk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• lrozenberg
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 27-06-2019
Ik ben een eigen bedrijfje begonnen waar ik laptop bij nodig heb, voornamelijk zal ik gaan werken met Adobe (Photoshop, InDesign, Lightroom, illustrator) en online zoals marketing en content beheer. Thuis heb ik een oude iMac staan die erg traag is geworden en waar niet echt meer goed mee te werken valt. Ook zal ik veel onderweg zijn dus een laptop is wel fijner dan.

Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk dus werken met Adobe pakket, vaak meerdere programma's tegelijkertijd. In mijn vrije tijd beetje The Sims spelen ter ontspanning. Ik heb veel met Apple gewerkt, maar ben ook Windows wel gewend. Prijs gezien zal ik nu toch eerder met Windows gaan werken..

Wat is je budget?
Ik wil proberen onder de 2000 euro te blijven.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja ik zal geregeld workshops geven of bij een klant op locatie werken.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb al wat zitten rondzoeken, het liefste zou ik met Apple werken maar dat zit niet echt in mijn budget. Verder graag een 15 inch. Verder nog een wens om een touch screen, ik heb bijvoorbeeld voor mijn werk een Surface Book gehad met touch en pen en dat werkte erg fijn. Het belangrijkste is dat het scherm het Adobe kleuren pallet ondersteund.

Waar ik nu naar zit te kijken zijn:
Acer Aspire 7 A715-72G-76WL
Lenovo Legion Y530-15inch 81LB001FMH
Lenova Yoga 730-151KB 81CU004GMH
MSI GF62 8RE-041NL
MSI GF63 8RC-052NL
MSI GE63 Raider rgb 8RF-462NL
MSI P65 CREATOR 8RE-028NL

Maar omdat ik zelf niet helemaal thuis ben in de computer wereld zou ik graag wat advies willen inwinnen van een onafhankelijke bron.

[ Voor 11% gewijzigd door lrozenberg op 10-02-2019 22:39 ]