Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom_as
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19-06-2020
Hallo,

Laatst heb ik een upgrade gedaan bij mijn computer en heb ik de CoolerMaster Masterliquid 360 RGB gehaald.
Nu blijkt dus dat deze waterkoeling een soort van in mijn CoolerMaster Masterbox 5 lite past maar dan moet ik het bovenpaneel met de power knop en usb poorten eraf laten. Dit is natuurlijk geen gezicht.

Nu is mijn vraag of iemand mij een goede en mooie case kan aanraden waar ik mijn waterkoeler mooi in kwijt kan en de kabels mooi weg kan werken.(Extra Fan slots boven in de kast is fijn maar is geen verplichte specificatie).

Ik heb een ATX moederboard en powersupply en een gtx 1080(dus wat ruimte/speling is handig).

Mvg,
Thomas

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:18
Wat is je budget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoKlo
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 10-12-2023

CoKlo

Lach! Morgen is het nog erger.

Hallo Thomas,
Een Fractal-Design Define R6 is dan een geweldig mooie kast voor je. Ook verkrijgbaar met USB-C aansluiting aan de voorzijde. Uitvoering met dichte zijkanten of glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machiel vlb
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 09-03-2021
Cooler Master MasterBox MB530P tower-behuizing is een ruime case voor rond de 110 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:03

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar CAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom_as
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19-06-2020
Die kasten zien er inderdaad mooi uit, maar past mijn waterkoeler daar in?(liefst voorin de behuizing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:18
Waterkoeling kan je beter bovenin doen want dan gaat de warmte uit de kast ipv erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoKlo
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 10-12-2023

CoKlo

Lach! Morgen is het nog erger.

Voor wat de F-D R6 betreft: download de handleiding op de F-D website; achterin staan alle mogelijke inbouwvarianten en schetsen met maximale afmetingen.
- Hetzelfde zal wellicht ook voor de CM MasterBox gelden.
Succes.
Pagina: 1