Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ChillPascal
  • Registratie: oktober 2011
  • Nu online

ChillPascal

In the end, it doesn't matter

Topicstarter
Beste Tweakers,

Een tijdje geleden viel mij op dat éen van mijn plafondspeakers stoorde en soms vrijwel geheel wegviel. Het leek opgelost toen ik de kanalen wisselde op de versterker (Denon Heos AMP), maar niks leek minder waar. Nu stoorde de andere speaker, waardoor ik kan concluderen dat de versterker het probleem is.

Ik heb van alles geprobeerd, waaronder andere banenenstekkers of contact met de schroefaansluiting.

Zowel de versterker als de plafondspeakers zijn nog geen jaar oud, waardoor ze nog onder garantie vallen.

Via het onderstaande geluidsfragment kun je horen wat ik bedoel. Ik heb hierbij Paradise City laten spelen over alleen de linker speakers.

Geluidsfragment

Kan ik nog wat proberen of zal die retour moeten voor reparatie?

Black Elite (Deskmod) accompanied by the Dell Inspiron 15R SE

• ChillPascal
  • Registratie: oktober 2011
  • Nu online

ChillPascal

In the end, it doesn't matter

Topicstarter
Ik verwacht dat ter reparatie opsturen de enigste mogelijkheid is of zijn er nog tips/adviezen?

Black Elite (Deskmod) accompanied by the Dell Inspiron 15R SE

• Fairy
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Fairy

Loves Jacqie 4 ever

Klinkt heel erg als de speakers in de auto van m'n ouders, zet je het even heel hard dan werkt het weer even. Ik zet in op een slecht contact bij-in de speaker. Mogelijk zijn er meerdere speakers niet helemaal ok.

Kun je eens een andere versterker aansluiten op deze speaker en muziek spelen en kijken wat er gebeurd?

Als je beschikking hebt over bijvoorbeeld een oscilloscoop kun je zien of het signaal op de kabel dipt of dat het verderop zit.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True