Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• D_P
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23-02 13:50
Mijn vraag
Ik wil graag weten of er nog meer/andere manieren zijn om de Galaxy Watch te verbinden met Galaxy Watch Designer, want het lukt me niet, wat ik ook probeer.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64-bit
Tizen 4.0.0.1
SDBoverBT 160523
GWD 1.6.2 beta
SDB 2.3.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Manier 1: aangeraden door Samsung, via wifi op het zelfde netwerk, Bluetooth uit, foutopsporing aan.
Manier 2: aangeraden door Samsung, via bluetooth; telefoon in foutopsoring modus, SDBoverBT geinstalleerd, telefoon via USB aan PC. SDBoverBT geeft aan dat er connectie is met watch en PC. Telefoon wordt in GWD gevonden, maar niet de watch. Verschillende reboots hebben geen effect gehad.
Manier 3: Ook via wifi; in de commandprompt; SDB kill-server; SDB connect 192.168.178.xxx (watch IP), SDB devices; dan komt er een melding dat 192.168.178.xxx verbonden is. Gaan we vervolgens naar GWD, weer device niet gevonden.

Mijn ideeën zijn een beetje op :)

Curiousity is a bitch

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True