Waah! het is echt een vet spel man gewoon nie normaal. Ik dahct eerst wel dat ie niet zou lopen op me pc mjah.. misschien half maar hij loopt lekker
Het spelen gaat echt soepel graphix echt ranzig gewoon downen die.. uhm kopen die had dus
Kan nie wachten tot ik dit juweeltje in me hande heb 
/ps mode hey webby ik heb je ff gemailed, hoop nie dat je t erg vindt.
/ps mode hey webby ik heb je ff gemailed, hoop nie dat je t erg vindt.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Geen idee, xie hem nog niet in de winkel liggen maar zag op DFF dat x3n0n (waarvan ik weet dat ie hier ook komt) aangaf dat de pub waar die opstond al offline is 
Dus .... kmoet nog ff wachten.
Dus .... kmoet nog ff wachten.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb hem ! 
Maar ik zit op me werk tot 17:00
Ik wil ook werkeloos zijn en de hele dag kunnen gamen
Maar ik zit op me werk tot 17:00
Ik wil ook werkeloos zijn en de hele dag kunnen gamen
Ach ja, ik moet ook werken. Maar als ik thuis kom ligt er voor mij ook een cd'tje klaar. Ben goeie vriendjes met meneer Payne zelf en de PTT 
X3non komt hier ook ja...
X3non komt hier ook ja...
Shit, the roof is on fire..We don't need no water let the MF burn...Burn mf...BURN!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Kan iemand ff screenies maken?
Echte zelfgemaakte dus he?
Echte zelfgemaakte dus he?
Zou ik graag doen, als ik wist hoe ik die *kuch kuch* CloneCD image *kuch kuch* van 836 (!?) MB kon branden op een 800 MB CD-R, dat lukt dus never nooit niet (ook niet met overburning)
Ik heb al een HK ban, wil niet nog eens door dit spel bestraft worden
tremble and despair for i am power!
Haha...Maw niet te fikken!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Alles flex met een plex 
En nou niet meer over warez/fikken/cracken/pubs/ftp etc praten aub want dan moet ie dicht en daar is dit spel (hopelijk) veels te goed voor. Ik heb hem (uiteraard) al besteld en ik hoop dat andere mensen dat ook doen.
Een spel leuk vinden en NIET kopen = lame.
En nou niet meer over warez/fikken/cracken/pubs/ftp etc praten aub want dan moet ie dicht en daar is dit spel (hopelijk) veels te goed voor. Ik heb hem (uiteraard) al besteld en ik hoop dat andere mensen dat ook doen.
idd een goed spel moet je altijd kopen.Op dinsdag 24 juli 2001 11:08 schreef IceStorm het volgende:
Alles flex met een plex
39
Branden? Da's ouderwets man ! Gewoon de hele .ccd mounten met Daemon Tools (zelf effe zoeken, zo gevonden).Op dinsdag 24 juli 2001 10:57 schreef Nephilin het volgende:
Zou ik graag doen, als ik wist hoe ik die *kuch kuch* CloneCD image *kuch kuch* van 836 (!?) MB kon branden op een 800 MB CD-R, dat lukt dus never nooit niet (ook niet met overburning)
Je pjoeter ziet hem dan gewoon als CD in ene fake CDrom speler. Branden doe ik alleen nog maar als iemand de CD wil hebben, voor mezelf vind ik dat zonder van de CD's
you're ta men!Op dinsdag 24 juli 2001 11:19 schreef keldon het volgende:
[..]
Branden? Da's ouderwets man ! Gewoon de hele .ccd mounten met Daemon Tools (zelf effe zoeken, zo gevonden).
Je pjoeter ziet hem dan gewoon als CD in ene fake CDrom speler. Branden doe ik alleen nog maar als iemand de CD wil hebben, voor mezelf vind ik dat zonder van de CD's
Uh, jah, waarvoor heb je nou een brander... toch niet alleen voor ghost-images dacht ik zoBranden? Da's ouderwets man ! Gewoon de hele .ccd mounten met Daemon Tools (zelf effe zoeken, zo gevonden).
Probleem is overigens al opgelost
Ik heb 'm btw ook besteld, dus ik bezit een compleet legale kopie (dit voor de moraalpolitie)
Kun je mij misschien ff contacten? Heb nl een vraagje voor jeOp dinsdag 24 juli 2001 11:44 schreef Nephilin het volgende:
[..]
Uh, jah, waarvoor heb je nou een brander... toch niet alleen voor ghost-images dacht ik zo
Probleem is overigens al opgelost
Ik heb 'm btw ook besteld, dus ik bezit een compleet legale kopie (dit voor de moraalpolitie)
En NEEEE, niks illigaals!
kep em vannacht gespeelt en hij roelt zwaar
tikkeltje moeilijk soms maar ik ga hem zeker kopen als hij uit is. spel is die 100 piek echt wel waard.
/offtopic
weet iemand hoe ik een screenshot maak ?
tikkeltje moeilijk soms maar ik ga hem zeker kopen als hij uit is. spel is die 100 piek echt wel waard.
/offtopic
weet iemand hoe ik een screenshot maak ?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Counter-Strike heeft geen single player met een verhaal enzoOp dinsdag 24 juli 2001 12:06 schreef Raven_ het volgende:
En geen multiplayer...
Het ene spel is gewoon beter in mp en het andere beter in sp... hoe wou jij MP mp spelen?
gewoon deathmatch en dergelijk...
geen slomo acties...
zou de engine cool zijn voor andere games???
zoals een soort nieuwe counter-strike. hier zit dus veel actie in.
geen slomo acties...
zou de engine cool zijn voor andere games???
zoals een soort nieuwe counter-strike. hier zit dus veel actie in.
SCREENIES SCREENIES SCREENIES SCREENIES SCREENIES SCREENIES SCREENIES SCREENIES
pls ?
very pls ?
'k heb er tot nu toe maar 2 gezien allebei zwaar donker en niks te zien !
pls ?
very pls ?
'k heb er tot nu toe maar 2 gezien allebei zwaar donker en niks te zien !
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Zit er een (goede) tutorial bij eigenlijk? Dat vind ik dan weer boeiend 
Ik ben zoiemand die er anders na 5 uur achter komt dat je ipv een breekijzer ook een bazooka kunt selecteren om mee te schieten
.
Ik ben zoiemand die er anders na 5 uur achter komt dat je ipv een breekijzer ook een bazooka kunt selecteren om mee te schieten
Verwijderd
Deja vu...Op dinsdag 24 juli 2001 13:58 schreef IceStorm het volgende:
Zit er een (goede) tutorial bij eigenlijk? Dat vind ik dan weer boeiend
Ik ben zoiemand die er anders na 5 uur achter komt dat je ipv een breekijzer ook een bazooka kunt selecteren om mee te schieten.
oid...Hoe huur ik nou muscle in met gangsters 2?
Verwijderd
Hmmm ik wacht nog op de nieuwe nieuwsbrief in mijn mailbox en dan bestel ik hem ook 
Krijg er zo wel heel veel zin in
Ik zie alleen nog geen PLAATJES !!!!! AUB
[edit screens staan al in een ander topic]
Krijg er zo wel heel veel zin in
Ik zie alleen nog geen PLAATJES !!!!! AUB
[edit screens staan al in een ander topic]
Wie het eerst een aantal screenies dumpt krijgt van mij een voetreis naar rome! 
SKRIENIES!!SKRIENIES!! SKRIENIES!! SKRIENIES!! SKRIENIES!! SKRIENIES!!
SKRIENIES!!SKRIENIES!! SKRIENIES!! SKRIENIES!! SKRIENIES!! SKRIENIES!!
Pagina: 1