Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1180036

Topicstarter
Ik heb 2 MI A1,
Voor het kiezen van een andere beltoon (instellingen->geluid->beltoon telefoon) krijg ik op de ene MI A1 een keurig keuze scherm, de ander geeft een scherm met mappen aan, waar ik geen beltoon in kan vinden.
Zie onderstaande foto's.
Ik wil graag op beide telefoons het keuze scherm zien.

https://photos.google.com...F9SZWR1TDAzdTBsZnR3[/img]

https://photos.google.com...GQUVkTENSN3l3N3BuR21sNjhn

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android V9

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alles geprobeerd en ondertussen fabrieksinstellingen terug gezet, maar geen verbetering.

Alvast bedankt voor de reacties!

groet Onno

Beste antwoord (via rens-br op 12-02-2019 09:26)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Anoniem: 1180036 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 22:17:
Beste Rens, Beide gelijktijdig gekocht en volgens scherm allebei versie 9
Maar 'Android 9' heeft nog verschillende versies. Is het buildnummer en patchdatum ook exact hetzelfde?
op de ene krijg ik dan mappen, voornamelijk leeg en ieder geval nergens beltonen en op de andere een keuzelijst van beltonen. Ik denk dat je gelijk hebt dat het met de bestandsbeheer wordt geopend.
In dat geval moet je 'standaard openen met' even verwijderen. Dat vind je bij:
'Instellingen' -> 'Apps en meldingen' -> Bestandsbeheer app (heb zelf geen Mi A1, dus weet niet precies hoe die app heet) -> 'geavanceerd' openklappen -> 'Standaard openen' -> 'Standaard waarden wissen'.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Tip, die eerste link werkt niet lekker door de [/img] tag ;)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
@Anoniem: 1180036 welkom op Tweakers.

Draaien beide Mi A1's exact dezelfde software?

Verder heb ik even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:42
Is het niet zo dat je op de ene telefoon per ongeluk hebt gekozen om als je op "beltoon telefoon" klikt, hij het opent met de bestandsbeheerder ipv mediaopslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Beste Horla, ik kies op beide telefoons ->instellingen->geluid-> beltoon telefoon->
op de ene krijg ik dan mappen, voornamelijk leeg en ieder geval nergens beltonen en op de andere een keuzelijst van beltonen. Ik denk dat je gelijk hebt dat het met de bestandsbeheer wordt geopend.

vr gr Onno

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Anoniem: 1180036 schreef op zondag 10 februari 2019 @ 22:17:
Maar 'Android 9' heeft nog verschillende versies. Is het buildnummer en patchdatum ook exact hetzelfde?
In dat geval moet je 'standaard openen met' even verwijderen. Dat vind je bij:
'Instellingen' -> 'Apps en meldingen' -> Bestandsbeheer app (heb zelf geen Mi A1, dus weet niet precies hoe die app heet) -> 'geavanceerd' openklappen -> 'Standaard openen' -> 'Standaard waarden wissen'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Beste Rens,

Reuze bedankt, ik krijg weer het keuze menu wat ik gewend ben.Top!

Heb ik nog 1 vraag en ik snap werkelijk niet waarom ik het niet kan vinden, maar ik wil het standaard meldingsgeluid graag zachter zetten. Ik kan allerhande geluiden harder en zachter zetten, maar ik zie de volume regeling van het standaard meldingsgeluid nergens. Kun je me hier ook nog mee helpen?

alvast bedankt vr gr Onno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Anoniem: 1180036 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 23:33:
Heb ik nog 1 vraag en ik snap werkelijk niet waarom ik het niet kan vinden, maar ik wil het standaard meldingsgeluid graag zachter zetten. Ik kan allerhande geluiden harder en zachter zetten, maar ik zie de volume regeling van het standaard meldingsgeluid nergens. Kun je me hier ook nog mee helpen?
In Stock Android zit het meldingsvolume gekoppeld aan het beltoonvolume.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Dank je wel Rens
Pagina: 1