t'Gebeurd niet snel dat ik hulp/info vraag maar nood breekt wet.
Ik heb hier een:
i5 2320
ASRock H61M-DG3/USB3
2x4Gb G.Skill @1333
Coolermaster GX 650W
systeem dat bij opbouw prima werkte.
Na 2 dagen begon het probleem, bij het aanzetten sloeg de pc 1 seconde aan om vervolgens weer uit te gaan, en dit blijft zich herhalen.
Dus uitzetten via de psu was/is de enige optie.
Na zo'n 2/3 minuten weer ingeschakeld en vervolgens start de pc wel normaal op,alles werkt dan prima.
Na het normaal afsluiten (in windows) komt de bootloop bij inschakelen (geregeld) terug.
Nu 4 dagen verder blijft het in een bootloop en weigert hij verder te gaan.
Heb alle overbodige hardware al los gekoppeld (hdd's, dvd, graka, rams individueel geprobeerd en zelfs de outtake fans)
Probleem blijft zich voordoen.
Wat mij vandaag opviel was dat nadat ik de bootloop beeindig door de psu uit te schakelen (0) er nog 1x een opstart poging komt, en dit met de psu op 0.
Ik heb morgen pas kans om een andere voeding te proberen, maar misschien zijn er tweakers met simulaire ervaring die mij bij voorbaat al kunnen zeggen dat het niet de voeding is maar ..............
ADMIN!!!
Excuus , heb de foute fora geklikt
thx Br00ky , my hero
Ik heb hier een:
i5 2320
ASRock H61M-DG3/USB3
2x4Gb G.Skill @1333
Coolermaster GX 650W
systeem dat bij opbouw prima werkte.
Na 2 dagen begon het probleem, bij het aanzetten sloeg de pc 1 seconde aan om vervolgens weer uit te gaan, en dit blijft zich herhalen.
Dus uitzetten via de psu was/is de enige optie.
Na zo'n 2/3 minuten weer ingeschakeld en vervolgens start de pc wel normaal op,alles werkt dan prima.
Na het normaal afsluiten (in windows) komt de bootloop bij inschakelen (geregeld) terug.
Nu 4 dagen verder blijft het in een bootloop en weigert hij verder te gaan.
Heb alle overbodige hardware al los gekoppeld (hdd's, dvd, graka, rams individueel geprobeerd en zelfs de outtake fans)
Probleem blijft zich voordoen.
Wat mij vandaag opviel was dat nadat ik de bootloop beeindig door de psu uit te schakelen (0) er nog 1x een opstart poging komt, en dit met de psu op 0.
Ik heb morgen pas kans om een andere voeding te proberen, maar misschien zijn er tweakers met simulaire ervaring die mij bij voorbaat al kunnen zeggen dat het niet de voeding is maar ..............
ADMIN!!!
Excuus , heb de foute fora geklikt
thx Br00ky , my hero
[ Voor 3% gewijzigd door evilweed op 09-02-2019 17:59 ]
De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel