Waarschijnlijk de verkeerde plek, maar ik wist niet waar ik hem anders moest plaatsen 
Mijn vriendin zit regelmatig op Fok en ze wou dus een gifje maken om als usericoon te gebruiken (gewoon een paar plaatjes die achter elkaar afspelen).
Ze heeft dus netjes het gifje gemaakt met Ulead Gif Animator 5 en ervoor gezorgt dat het bestandje niet groter dan 10kb was en het voormaat 60x60.
Nadat ze het gifje had opgeslagen wou ze het uploaden naar haar account, maar telkens werd er aangegeven dat het gifje dat ze probeerde up te loaden geen gifje was
en dat terwijl de programma's duidelijk aangeven dat het toch echt wel een gifje betreft (ulead, ps6, pdp4).
Hoe kan het dat een gifje volgens Fok geen gifje is
(Ik heb hem ook proberen up te loaden naar tweakers, maar ook hier word gezegt dat het plaatje dat ik probeerde up te loaden geen gifje is) en dat is het wel 
[
Mijn vriendin zit regelmatig op Fok en ze wou dus een gifje maken om als usericoon te gebruiken (gewoon een paar plaatjes die achter elkaar afspelen).
Ze heeft dus netjes het gifje gemaakt met Ulead Gif Animator 5 en ervoor gezorgt dat het bestandje niet groter dan 10kb was en het voormaat 60x60.
Nadat ze het gifje had opgeslagen wou ze het uploaden naar haar account, maar telkens werd er aangegeven dat het gifje dat ze probeerde up te loaden geen gifje was
Hoe kan het dat een gifje volgens Fok geen gifje is
[