Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke diensten / TV-kanaal voor oudere films / series

Pagina: 1
Acties:

• mekongsailor
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11-02 13:45
Vraagje voor Belgie:

Gezien mijn handicap heb ik een zee van tijd om TV te kijken. Soms bekruipt mij een nostalgisch gevoel en wil ik wel eens films / series uit mijn tienerjaren (of iets later) bekijken. BV (ik noem maar wat): Apocalypse Now, Platoon, 90210, Taxi (TV-serie), Hill Street Blues etc etc etc.... Het nadeel van de mij bekende streamingdiensten is dat ze allemaal vrij recente producties aanbieden. En op TV hoef je al helemaal niet achter dit soort dingen te zoeken. Daarom de vraag: is er nu geen streamingdienst / TV-kanaal / internet zender die dit soort films / series aanbieden?? Mag betalend zijn (abo) of pay per view. Het aanschaffen van deze producten op DVD of Blu Ray is mij een beetje te duur aan het worden. Iemand een idee? Thanks!

• JukeboxBill
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 13:28
Ga eens een kijkje nemen op Youtube. Niet altijd de beste kwaliteit en maar zelden NL ondertiteld, maar er is heel veel oud film- en TV materiaal te vinden. Genoeg om voorlopig je honger naar jeugdsentiment te stillen.

Ik kijk daar graag naar oude opnamen van muziekconcerten.

Soms ben ik bijna gelukkig

• Chevy454
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
Het aanbod van Prime heeft wel veel oude films. Maar ook niet geweldig qua aantal.

En qua streaming is het aanbod in België gewoon gelimiteerd door de providers. Die houden vast aan de nostalgie van de honderdste herhaling van een amateurvoetbalploegje.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True