Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Kwant
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 05-03-2023
Ik heb een boe-scherm en het het volgende probleem: als ik een filmpje kijk, dan krijg ik bij volledig grijs beeld zwarte balken/vlekken in het scherm. Dat probleem is alleen tijdens het kijken van een video met grijze achtergrond.

In het onderstaande filmpje is dat duidelijk te zien:

YouTube: The ultimate flagship camera comparison : Mate 20 Pro vs Note 9 vs P...

Graag vanaf het begin afspelen en op 0:33 zie je een grijze achtergrond met zwarte vlekken. Dat is tenminste bij mij zichtbaar. Het is belangrijke dat je het echt vanaf het begint kijkt tot en met 0:33, dan zie je duidelijk die zwarte vlekken. Heeft te maken met de overgang van de frames, denk ik. Willen mensen met een boe-scherm dit voor mij testen aub? Alvast bedankt allemaal. Als je YouTube op donker thema hebt ingesteld zie je die vlekken ook op het deel van de comments.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:53

The Wizard

Moderator Mobile
Deze vraag staat ook al in het algemene topic, deze wordt gesloten. Graag verder gaan in het algemene topic.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Dit topic is gesloten.