Usb transmitter turtle beach 600 headset

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-06 18:17
Mijn vraag
Ik heb bijna een jaar geleden een turtle beach 600 headset voor de PS4 gekocht, echt 1 van mijn beste aankopen ooit wat een fantastisch geluid en de mic werkt ook erg good voor online gamen:)
Nu ben ik alleen dus de usb transmitter kwijtgeraakt (vriendin ruimt het huis wel is op en nu is het verdwenen hehe)

Het was nogal een prijzige headset van bijna 100 euro en ik vindt het zonde om een nieuwe te kopen terwijl hij nog perfect werkt. Ik kan alleen nergens op het internet deze transmitter vinden, alleen bij de US shop van turtle beach maar zij shippen niet naar NL.

Weet iemand of er misschien een andere oplossing is, universele transmitter voor headsets op de ps4 ofzo maar volgens mij werkt dit ook niet echt? Of toch ergens een mogelijkheid tot kopen van de transmitter?

Thx alvast voor de hulp!

Playstation 5

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVDS
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-09-2020
Ik heb hier nog 1 exemplaar gevonden: https://www.ebay.com/itm/...kcAAOSwG1Vb5HAL:rk:1:pf:0 Je kan altijd de support dienst contacteren of ze het niet voor jou kunnen bestellen vanuit de Verenigde Staten van Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-06 21:24
Al in de stofzuigerzak gekeken? :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
haha zo klein was ie nou ook weer niet volgens mij :) Maar zal zo toch ff checken voor de zekerheid,
.
Ik was nog ff langs de game mania en daar zeiden ze dat de klantenservice van turtle beach heel chill is. dus nu heb ik zo'n contact formulier ingevuld op hun website hopelijk sturen zij de transmitter dan op. maar hebben ook geen tel nummer ofzo dus zal wel weer paar dagen overheen gaan voordat ik antwoord heb, toch jammer nu ik net paar dagen vrij heb en Apex legends aan het spelen ben zonder headset.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Nou turtle beach gaat de transmitter gratis opsturen, maar tis wel een ontzettend traag proces. Had ze afgelopen vrijdag gemaild heb dinsdag reactie gekregen en vandaag een bevestiging dat de transmitter verzonden wordt en binnen 14 werkdagen bezorgd wordt (komt dus blijkbaar helemaal uit Amerika:P)

Vindt het wel apart dat zie de transmitters niet gewoon in NL of in ieder geval ergens in Europa leverbaar hebben, had er best gewoon 30 euro voor willen betalen als ik het binnen een paar werkdagen binnen zou krijgen. Nu moet ik ongeveer 3 weken w8en en moet ik met apex legends steeds met randoms zonder voicechat gaan spelen :+

Nja wel netjes dat het gratis is in ieder geval

Playstation 5