Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tijdschakelaar met app en meerdere programma`s

Pagina: 1
Acties:

• Roy Batty
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 10-02 09:05
Ik ben op zoek naar een betrouwbare wifi tijdschakelaar met meerdere programma`s die te bedienen zijn via een app. De bedoeling is om daar de zwembadpomp op aan te sluiten, deze moet meerdere programma`s aankunnen met eenvoudige kliks in de app maar het liefst ook nog een paar knoppen op de hardware om de programma`s te bedienen, als voorbeeld:

- standaard, bv overdag 2x2 uur draaien
- intensief, bv 4x3 uur draaien
- continu aan
- uit

Nu zie ik eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer bij het aanbod van deze dingen. De meeste die ik tegenkom op Amazon zijn El Cheapo apparaten waarvan ik me afvraag hoe betrouwbaar ze zijn. Andere praten weer via Hue en dat bereik heb ik niet (pomp staat in de garage). Ik zoek net iets meer high end maar nog wel betaalbaar om het zwembadsysteem aan toe te vertrouwen.

"We're not computers, Sebastian. We're physical."

• studiodubio
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 12-02 21:33
Wat zeggen de reviews op Amazon over de el cheapo's ( misschien handig om te posten wat je al onderzocht hebt om onnodige reacties te krijgen)?

Wifi schakelaars zijn er tegenwoordig in meerdere varianten. Wil je er ook met Google Home of Amazon Alexa willen bedienen? Sonoff wordt onder Tweakers veel gebruikt.

• Roy Batty
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 10-02 09:05
Dank voor je reactie. Om eerlijk te zijn haal ik er weinig goede informatie uit mbt de meerdere programma`s en het bedieningsgemak daarvan. Zoals ik al zei, ik duizel een beetje van het aanbod (keuzestress).

Daarnaast is het is ook een gevoel dat ik er bij heb dat ik een kostbaar systeem in de handen leg van een 30 euro smart plug. Spraakbediening is niet aan de orde; het gaat echt om betrouwbaarheid en bedieningsgemak van meerdere programma`s.

"We're not computers, Sebastian. We're physical."

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True