Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 652325

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn Windows laptop herkent mijn SSD T5 niet meer na 2 dagen gebruik. De laptop herkent wel dat er een apparaat is aangekoppeld, maar ik krijg de melding dat hij "disconnected" is. Is dit probleem op te lossen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Hardware: Dell Latitude E7270. Software: Windows

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb met zowel met windows 7 als 10 geprobeerd verbinding te maken en met verschillende kabels. De oplossingen die voor dit probleem worden genoemd op internet gaan alleen over Macs.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik ga hem wel even volgen.. want ik heb het dan wel niet met een Samsung T5 maar met een "noname" usb SSD...
als ik hem aansluit met een usb3.0 kabel op een usb3.0 poort (intel controller) gaat het ook niet goed.
met een 2.0 kabel werkt het feilloos... (usb3.0 kabels werken perfect samen met andere usbsata bridges...)

steek ik een expresscard usb controller (Renesas chipset) er tussen werkt het zonder enig probleem met de zelfde bekabeling die op de intel controllers niet mee werken :?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-05 22:15
Wat geven apparaatbeheer en schijfbeheer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbe017
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-08-2021
Ik heb de T5 software gedeinstalleerd, opnieuw de pc opgestart en de T5 ingeplugd. De T5 vroeg of ik de bijbehorende software wilde installeren. Dat gedaan en sindsdien okay.