Sinds de verhuizing zijn wij de pootjes voor de TV kwijt en willen wij hem graag weer neerzetten op een TV meubel.
Ik zoek een?
Pootjes voor de Philips 48PFS8209 TV
Wat is je budget?
Ik heb ze gevonden voor 55 euro (excl. verzendkosten), maar vind ik toch aan de dure kant voor een TV van 3,5 jaar oud. Dus ik hoop dat het goedkoper kan
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn TV weer op mijn TV meubel te zetten op de nette originele manier.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb zelf hier dus al pootjes gevonden voor 55 euro (excl. 7,50 verzendkosten), maar misschien is er een tweaker die een goedkopere plek weet of heeft toevallig ze liggen op zolder.
Welke vragen heb je hier nog over?
Misschien ben ik wel een irrationele gierige tweaker, maar niet geschoten is altijd mis
Als jullie zeggen dat dit het beste is leg ik mij erbij neer en koop ik die pootjes gewoon.
Ik zoek een?
Pootjes voor de Philips 48PFS8209 TV
Wat is je budget?
Ik heb ze gevonden voor 55 euro (excl. verzendkosten), maar vind ik toch aan de dure kant voor een TV van 3,5 jaar oud. Dus ik hoop dat het goedkoper kan
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn TV weer op mijn TV meubel te zetten op de nette originele manier.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb zelf hier dus al pootjes gevonden voor 55 euro (excl. 7,50 verzendkosten), maar misschien is er een tweaker die een goedkopere plek weet of heeft toevallig ze liggen op zolder.
Welke vragen heb je hier nog over?
Misschien ben ik wel een irrationele gierige tweaker, maar niet geschoten is altijd mis
Als jullie zeggen dat dit het beste is leg ik mij erbij neer en koop ik die pootjes gewoon.