Word download van torrents geknepen bij KPN?

Pagina: 1
Acties:
  • 720 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andregroeneveld
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-03 09:29
Ik krijg sinds een paar maanden geen hogere download meer als ik torrents download bij KPN. Ik heb al verschillende torrent apps gebruikt maar allemaal blijven ze hangen op 10,1MB/S terwijl dat hiervoor 24MB/S was. Heel irritant maar kan niet de vinger op krijgen.

Groetjes André,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:17
Al eens geprobeerd met een VPN verbinding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ligt aan jou; niet aan KPN.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D83hNmzeaypz1JeBUbSyth47/full.jpg
Zoals je ziet; bijna 60MB/s downstream zonder enige aanpassing in de client, zonder enige setup in mijn firewall, zelfs niet met een client die ik uberhaupt zou aanraden om wat te downloaden. Oftewel; voor jouw topic 1 test opgestart als "simpele gebruiker" en ik haal meteen 60MB/s.

/edit; handig om te vermelden: ik heb KPN 500/500 glas ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 09-02-2019 10:04 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

andregroeneveld schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 07:28:
Ik krijg sinds een paar maanden geen hogere download meer als ik torrents download bij KPN. Ik heb al verschillende torrent apps gebruikt maar allemaal blijven ze hangen op 10,1MB/S terwijl dat hiervoor 24MB/S was. Heel irritant maar kan niet de vinger op krijgen.
Ligt oa aan je eigen instellingen en waar je wat vandaan haalt. (al vrije speedtest gedaan ?)
@SmoothTweaker VPN zou dat nog lager kunnen maken

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:50

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@andregroeneveld je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen / eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Zo is het belangrijk om aan te geven wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt. Tevens is het handig om ook aan te geven wat je allemaal voor apparatuur gebruikt en hoe alles zit aangesloten.

Kortom. Ga even zelf op onderzoek uit, mocht daar niks uitkomen, open dan gerust een nieuw topic.

Dit topic is gesloten.