Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Upgrade van Laptop naar PC | Help

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment bezit ik een MSI Apache GE62, met een GTX970M, hiermee kan ik mijn school nog wel mee doorkomen maar qua gaming zit er vrij weinig leven meer in de brouwerij. ik kan nog wel wachten tot de Zomer voor nieuwe gaming rig dus zo heel snel hoef het nog niet te gebeuren.
Ik wil een nieuw systeem maken zodra de Ryzen 3000 Series uitkomen, zodat ik die kan gebruiken met de net nieuwe RTX 2060. Het lijkt mij een amazing idee, maar dan wil ik wel het beste voor mijn geld.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit systeem wil ik gaan Livestreamen / Recorden, Gamen en Graphic design (vrijwel alles van Adobe).

Wat mag het systeem gaan kosten?
~€1300,- Inclusief Monitor
Het liefst Bang for ya Buck.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1TB SSD Samsung 860 EVO
Corsair Toetsenbord
Logitech Muis
Steelseries Artics 7 Wireless Headset
Blue snowball - Microfoon

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het lijstje wat ik nu heb, de X470 is omdat ik niet weet of de Ryzen 3000 gaat werken met een B450, en de Ryzen 5 2600 is dus een placeholder.
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed€ 155,90€ 155,90
1Asus PRIME X470-PRO€ 169,-€ 169,-
1Gigabyte GeForce RTX 2060 Windforce OC 6G€ 384,50€ 384,50
1Fractal Design Meshify C White - TG€ 83,-€ 83,-
1MSI Optix MAG241C Zwart€ 222,-€ 222,-
1Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16€ 147,90€ 147,90
1Corsair RM550x (2018) Zwart€ 89,40€ 89,40
1Samsung 970 Evo 250GB€ 76,95€ 76,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.328,65

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zo zeer als het maar vertrouwde merken zijn.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Monochrome, ik wil dat de RGB de kleur aangeeft maar dat het niet een set color is.
en ook de onderdelen moeten niet een kleur in zich hebben. dus niet een MSI met een rode printplaat ect.

Ga je overklokken?
Zolang het niet oververhit, Ja.

Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil een goede 144hz Monitor het liefst met een goede paneel die goed de kleuren weergeeft aangezien het wel een semi graphic design op gedaan word, en zoveel bang for buck zolang het niet een regenboog unicorn land word in mijn computer kast. *O*

Alle reacties

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-11 15:49
Ga je met een 2060 144 fps halen? Welke games ga je doen?
Voor gamen heeft een NVME SSD weinig meerwaarde, zou het helpen bij je designing?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een nieuw systeem:
- ergens voor de zomer
- met een unreleased CPU
- met mogelijk een ander moederbord
- met Nvidia GPU en een Freesync monitor
- alles gebaseerd op dagprijzen
- te weinig info over je Adobe workflow

Persoonlijk zou ik dus lekker wachten tot de Ryzen 3000 uit is, er voldoende reviews zijn, stabiele BIOS'en bestaan en je je hebt ingelezen in de rest van mijn opmerkingen ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
SpeedQber schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 10:29:
Ga je met een 2060 144 fps halen? Welke games ga je doen?
Voor gamen heeft een NVME SSD weinig meerwaarde, zou het helpen bij je designing?
Ik hoef niet alles op ultra te spelen. Speel WoW, LoL, Overwatch, battlefield en wil nog assassinscreed halen. Wat ik aan benchmarks gezien heb kan de 2060 makkelijk 144fps halen.

En ja nvme heeft meerwaarde in adobe programmas voornamelijk tijdens video editing.

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 10:38:
Een nieuw systeem:
- ergens voor de zomer
- met een unreleased CPU
- met mogelijk een ander moederbord
- met Nvidia GPU en een Freesync monitor
- alles gebaseerd op dagprijzen
- te weinig info over je Adobe workflow

Persoonlijk zou ik dus lekker wachten tot de Ryzen 3000 uit is, er voldoende reviews zijn, stabiele BIOS'en bestaan en je je hebt ingelezen in de rest van mijn opmerkingen ;)
Klopt, maar ik heb de prijzen al paar maanden onder de loep al zeker sinds november. Best stabiel met paar euro verschil hier en daar. Gaat nu vooral om de andere parts

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:29:
[...]

Ik hoef niet alles op ultra te spelen. Speel WoW, LoL, Overwatch, battlefield en wil nog assassinscreed halen. Wat ik aan benchmarks gezien heb kan de 2060 makkelijk 144fps halen.
Toch jammer dat er dan niet begrijpelijk wordt gelezen? reviews: AMD Radeon VII-videokaart - Vechten tegen de rtx-bierkaai Gemiddeld 144, ondergrens 108, voor een 2060FE op 1080p. En in reviews: Desktop Best Buy Guide - Januari 2019 wordt al een 2070 aangeraden voor games op 1080p144.

Je kan natuurlijk allerlei details nog verder terugschroeven maar is het niet logisch om een benchmark van nu te spiegelen naar een PC die de komende jaren mee moet gaan; tenzij je natuurlijk graag extra investeert in een nieuwe GPU over een jaar ofzo.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1