Op dit moment bezit ik een MSI Apache GE62, met een GTX970M, hiermee kan ik mijn school nog wel mee doorkomen maar qua gaming zit er vrij weinig leven meer in de brouwerij. ik kan nog wel wachten tot de Zomer voor nieuwe gaming rig dus zo heel snel hoef het nog niet te gebeuren.
Ik wil een nieuw systeem maken zodra de Ryzen 3000 Series uitkomen, zodat ik die kan gebruiken met de net nieuwe RTX 2060. Het lijkt mij een amazing idee, maar dan wil ik wel het beste voor mijn geld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit systeem wil ik gaan Livestreamen / Recorden, Gamen en Graphic design (vrijwel alles van Adobe).
Wat mag het systeem gaan kosten?
~€1300,- Inclusief Monitor
Het liefst Bang for ya Buck.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1TB SSD Samsung 860 EVO
Corsair Toetsenbord
Logitech Muis
Steelseries Artics 7 Wireless Headset
Blue snowball - Microfoon
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het lijstje wat ik nu heb, de X470 is omdat ik niet weet of de Ryzen 3000 gaat werken met een B450, en de Ryzen 5 2600 is dus een placeholder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zo zeer als het maar vertrouwde merken zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Monochrome, ik wil dat de RGB de kleur aangeeft maar dat het niet een set color is.
en ook de onderdelen moeten niet een kleur in zich hebben. dus niet een MSI met een rode printplaat ect.
Ga je overklokken?
Zolang het niet oververhit, Ja.
Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil een goede 144hz Monitor het liefst met een goede paneel die goed de kleuren weergeeft aangezien het wel een semi graphic design op gedaan word, en zoveel bang for buck zolang het niet een regenboog unicorn land word in mijn computer kast.
Ik wil een nieuw systeem maken zodra de Ryzen 3000 Series uitkomen, zodat ik die kan gebruiken met de net nieuwe RTX 2060. Het lijkt mij een amazing idee, maar dan wil ik wel het beste voor mijn geld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met dit systeem wil ik gaan Livestreamen / Recorden, Gamen en Graphic design (vrijwel alles van Adobe).
Wat mag het systeem gaan kosten?
~€1300,- Inclusief Monitor
Het liefst Bang for ya Buck.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
1TB SSD Samsung 860 EVO
Corsair Toetsenbord
Logitech Muis
Steelseries Artics 7 Wireless Headset
Blue snowball - Microfoon
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het lijstje wat ik nu heb, de X470 is omdat ik niet weet of de Ryzen 3000 gaat werken met een B450, en de Ryzen 5 2600 is dus een placeholder.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 155,90 | € 155,90 |
| 1 | Asus PRIME X470-PRO | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Gigabyte GeForce RTX 2060 Windforce OC 6G | € 384,50 | € 384,50 |
| 1 | Fractal Design Meshify C White - TG | € 83,- | € 83,- |
| 1 | MSI Optix MAG241C Zwart | € 222,- | € 222,- |
| 1 | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 147,90 | € 147,90 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 89,40 | € 89,40 |
| 1 | Samsung 970 Evo 250GB | € 76,95 | € 76,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.328,65 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zo zeer als het maar vertrouwde merken zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Monochrome, ik wil dat de RGB de kleur aangeeft maar dat het niet een set color is.
en ook de onderdelen moeten niet een kleur in zich hebben. dus niet een MSI met een rode printplaat ect.
Ga je overklokken?
Zolang het niet oververhit, Ja.
Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil een goede 144hz Monitor het liefst met een goede paneel die goed de kleuren weergeeft aangezien het wel een semi graphic design op gedaan word, en zoveel bang for buck zolang het niet een regenboog unicorn land word in mijn computer kast.