Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Niet verzonden chat berichten toch lezen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mrs01
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 14-03 15:25
Ik kwam op een website van een bedrijf. Laat ik het bedrijf A noemen. Bedrijf A heeft een chatfunctie op de website. Ik moest iets weten dus stelde een vraag via de chat. Voor chatfunctie maakt bedrijf A gebruik van de diensten van bedrijf X.

Ik denk laat ik eens even kijken op de website van bedrijf X (de chat sotware leverancier). Daar staat bij de chat functies vermeld dat de operator/agent van de chat berichten kan zien voordat er op "send" wordt geklikt. Dus je typt iets maar bedenkt je voor je op send drukt. De andere kant , in dit geval bedrijf A weet precies wat jij typte terwijl je zelf het idee hebt dat bedrijf het niet kan lezen omdat het niet verzonden is.

Weet iemand of dit is toegestaan?

mrs01 wijzigde deze reactie 08-02-2019 20:32 (0%)
Reden: typo

Beste antwoord (via mrs01 op 08-02-2019 20:36)

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

Alle reacties

• Onbekend
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11:09
Waarom zou dit niet toegestaan zijn? Je bent op hun site bezig, dus als ze elke muisbeweging en ingetypte letter willen opvangen mag dat gewoon.
Veel websites en applicaties hebben deze functionaliteit "om de gebruiker beter van dienst te kunnen zijn".

Speel ook Airplane Manager | De moeilijke puzzel!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True